בקבוק מים חמים, בקבוק מים חמים עם שקית סרוגה, בקבוק מים חמים עם כיסוי, בקבוק מים חמים גדול, מיני בקבוק מים חמים תיק
משופץ

בקבוק מים חמים, בקבוק מים חמים עם שקית סרוגה, בקבוק מים חמים עם כיסוי, בקבוק מים חמים גדול, מיני בקבוק מים חמים תיק

ILS 2.67

בחנות

*נוח סריגה תיק * יש רך סריגה כיסוי כדי למנוע את חם משטח ישירות פנייה שלך עור וגורם כוויות בקבוק תרמוס עם מקרה רך מושלם עבור ערב נעים עם כוס יין לשניים או לבד על הספה. במיוחד בימי חורף קרים, בקבוק מים חמים מבטיח בריאות ורווחה. *חימום מיקרוגל * מיקרוגל זמין, ניתן לחמם באמצעות מיקרוגל, הסר את כיסוי הסריג ושפוך מים קרים, זמן החימום הוא פחות מ -3 דקות, וכוח החימום לא יעלה על 1500 וואט. יש כיסוי סרוג רך כדי למנוע מהמשטח החם להיות במגע ישיר עם העור שלך כדי לגרום לכוויות. *חום מעולהאו למלא עם מים קרים ולשים במקרר, תקבל חבילת קרח. שקית המים מסיליקון יכולה לשמש כחבילה קרה לכאבים, פציעות ספורט, חום ונפיחות. *עיצוב נוח ונוח * קיבולת גדולה ועיצוב פה רחב, קל להוסיף מים. הפתח הרחב מונע ממך לצרוב את עצמך בעת שפיכת מים, מה שמקל, מהיר ובטוח להוסיף מים לתרמוס מבלי לשפוך. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : מים חמים בקבוקחומר : סיליקון + מחשב + לסרוג בדצבע : לבן, כחול, אפור, ורוד (אופציונלי)גודל : כ.7 אינץ (ליטר ו) קליבר : כ.3 אונקיות סצנה ישים : כדי להתחמם בבית, להתחמם בעת נסיעה. החלים על עייפות פיזית, פיזי קר אנשים ונשים בתקופה הפיזיולוגית. מלאו את השקית במים קרים. (הסר שרוול קלוע לפני המיקרוגל). כאשר תנור המיקרוגל מחומם, הקפד למלא את השקית עם 100% מים! ג. מכניסים לתנור המיקרוגל, כוח החימום הוא.

המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Hot Water Bottle
Material:
silicone + PC + knit fabric
Color:
White, Blue, Gray, Pink (Optional)
Size:
approx. 24 x 9.5 cm/9.5 x 3.7 inch (L x W) Caliber
Weight:
Approx. 265g/9.3oz
Applicable scene:
to keep warm at home, keep warm when traveling. Applicable to physical fatigue, physically cold people and women in the physiological period.
Two uses:
1.a. Fill the bag with cold water. b. (Remove braided sleeving before microwave). When the microwave oven is heated up, be sure to fill the bag with 100% water! c. Put in the microwave oven, the heating power is :

הצעות דומות