10 יחידות סיליקון אוסטומי תיק עור מחסום נזיל חסין דליפות עור הגנה על תיק מחסום ללא נזק לעור עיצוב
משופץ

10 יחידות סיליקון אוסטומי תיק עור מחסום נזיל חסין דליפות עור הגנה על תיק מחסום ללא נזק לעור עיצוב

ILS 18.08

בחנות

יישום מקצועי : למלא את הכניסה של עור שלם סביב הסטומה ולספק בין הסטומה לבריכת הסטומה, ובכך להגן על העור מפני פסולת ידידותי מאוד לעור : מחסום שקית האוסטומיה הזה ידידותי מאוד לעור, באמצעות דבק רפואי שנדבק היטב לעור וממלא ביעילות קמטים. גמיש במיוחד : מחסום שקית האוסטומיה הזה הוא גמיש, כך שתוכל להתאים את צורתו כך שתעצב אותו לצורה הרצויה, ודבק הפרימיום שלו יבטיח שהוא יישאר במקומו ולא יזוז. אמין והיגייני : מחסום שקית האוסטומיה שלנו ארוז בנפרד בצורה בטוחה והיגיינית, כך שתוכל להשתמש בו בהתאם לצרכים שלך ולרכוש אותו בביטחון. שימוש בטוח : ניתן להסיר את מחסום האוסטומיה בקלות מבלי לפגוע בעור ולהשפיע על מחסום האוסטומיה , גם אם נותרה כמות קטנה של שאריות על העור. מפרט : סוג פריט : מחסום שקית אוסטומיהחומר : סיליקוןגודל : קוטר פנימי : כ.6 קוטר חיצוני : כ. 5 סנטימטר / 2 ב כמות : 10 גיליון / תיבהכיצד להשתמש : 1.עושהבטוחהעורסביבסטומההואויבשלפניהשימוש בתוסטומיהמחסום שקיות.Takeouttheostomybagbarrierfromthebag,thenpinchandtearofftheearandremovetheantiadhesivefilmfrombothsides.התאם את הצורה של מחסום החזה.למתוח ולהתאים את הצורה הרצויה.החלתיאוסטומיהמשאית אלהעורסביבסטומה.אם הכרחי, התאם את הצורה שוב.Ifyouareusingatwopieceostomybag,youcanapplythedirectlytothesnapareaofthechassistoachieveacomfortablefitaroundthestoma.הסרהשיטה : לאחרשימוש,בעדינות להסירמהעורבהדרגהלהתגלגל זה למטה.Theostomybagbarriershouldberemovedtogetherwiththesump(evenifasmallamountofresidueisleftontheskin,itwillnotdamagetheskinfortheostomybagbarrierusing).רשימת חבילה : 10 מחסום שקית אוסטומי.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Ostomy Bag Barrier
Material:
Silicone
Size:
Inner Diameter:
Approx. 1.5cm / 0.6in
Outer Diameter:
Approx. 5cm / 2in
Quantity:
10 sheet / box
How to Use:
1.Makesuretheskinaroundthestomaisanddrybeforeusingtheostomybagbarrier.Takeouttheostomybagbarrierfromthebag,thenpinchandtearofftheearandremovetheantiadhesivefilmfrombothsides.:
2.Adjusttheshapeoftheostomybagbarrier.Stretchandadjustthetothedesiredshape.:
3.Applytheostomybagbarriertotheskinaroundthestoma.Ifnecessary,adjusttheshapeagain.Ifyouareusingatwopieceostomybag,youcanapplythedirectlytothesnapareaofthechassistoachieveacomfortablefitaroundthestoma.:
RemovalMethod:
Afteruse,gentlyremovethefromtheskinbygraduallyrollingitdownwards.Theostomybagbarriershouldberemovedtogetherwiththesump(evenifasmallamountofresidueisleftontheskin,itwillnotdamagetheskinfortheostomybagbarrierusing).:
Package List:
10 x Ostomy Bag Barrier:

הצעות דומות