מנורת זכוכית מגדלת עם מעמד, מעמד פי 5 יופי איפור קוסמטי קעקוע לד מנורת מעמד מתכוונן ספקטרום לד אור לספא, סלון, משימות
משופץ

מנורת זכוכית מגדלת עם מעמד, מעמד פי 5 יופי איפור קוסמטי קעקוע לד מנורת מעמד מתכוונן ספקטרום לד אור לספא, סלון, משימות

ILS 1.00

בחנות

תאורה ברורה : מראה מוגדלת פי 5 עם הגדרה גבוהה יכולה להגדיל כל פרט בעור בבירור ללא עיוות תמונה, מה שמאפשר לעשות איפור עדין וטיפול נכון, במיוחד בהסרת חטט וכו' הגנה על העין : קר הוביל אור לבן הוא בהיר ולא מסנוור, שהוא רך ולא מזיק לעיניים. רב תכליתי : 2 ב 1 עיצוב הוא לתאורה ומגדלת. עוזר שלך קעקוע או איפור עבודה היטב. מתכוונן לעמוד : תמיכת זרוע יכול להיות בזוויות שונות כדי לענות על צרכי השונים שלך. כלי חיוני עבור יופי, קעקוע, וכו'. מתקפל : מתקפל וניתן להסרה עיצוב הוא נוח עבור יופי בדרכים. בחירה מצוינת עבור שלך יומי איפור. מפרט : תיאור : זה זכוכית מגדלת מנורת מיועד מטפל כדי להעריך לקוח של עור כראוי, אשר הוא פופולרי עם תכשיטנים, שענים, קוסמטיקאיות וכן הלאה גם כן. אור לבן לד קר יכול לספק לך אור בהיר ונוח. מוצג עם הגדרה גבוהה והגדלה פי 5, הכל יהיה בעיניך בבירור, אפילו נקבוביות פנים או פגמים קלים. מאפיינים : מראה מוגדלת פי 5 עם הגדרה גבוהה יכולה להגדיל כל פרט ופרט בעור בבירור ללא עיוות תמונה, מה שמאפשר לעשות איפור עדין וטיפול נכון, במיוחד בהסרת חטט וכו'. קר הוביל לבן אור הוא בהיר ולא מסנוור, אשר הוא רך ולא מזיק לעיניים. 2 ב 1 עיצוב הוא לתאורה ומגדלת.תמיכת זרוע יכול להיות בזוויות שונות כדי לענות על צרכי השונים שלך. כלי חיוני עבור יופי, קעקוע, וכו'. מתקפל וניתן להסרה עיצוב הוא נוח עבור יופי בדרכים.סובב את הראש בחופשיות, והגלגלים יכולים גם לנוע בקלות.מוצר זה הוא יותר מתאים לשימוש כמו .מפרט טכני : חומר : פלסטיקצבעים אופציונליים : שחור, לבןהגדלה : 5 פעמים כוח : 15 וולט מתח : 110 קוטר עדשה : 127 מ מ / 5 אינץ 'אורך קסם : 52 ס מ * 2/20 אינץ' * 2, 60 ס מ / 23.6 אינץ 'גודל מסגרת מתכת : 61 ס מ / 24 אינץ' משקל חבילה : 6743 גרםסוג : מנורת יופיפונקציה : כלי איפור חבילה כוללת : 1 מנורת זכוכית מגדלת עם מסגרת מתכת וזרוע תמיכה1 ידני.

המאפיינים האחרים

Description:
This magnifier lamp is designed for therapist to evaluate client's skin properly, which is popular with jewelers, watchmakers, beauticians and so on as well. Cold LED white light can provide you with bright and comfortable light. Featured with high definition and 5x magnification, everything will be in your sight clearly, even facial pores or minor flaws. :
Features:
5x Magnified mirror with high definition can magnify every detail of skin clearly without image distortion, which lets it easy to do delicate makeup and correct care, especially in removing blackhead, , etc. :
Cold LED white light is bright and not dazzling, which is soft and harmless to eyes. :
2 in 1 design is for illumination and magnifying.:
Support arm can be at different angles to meet your different needs. :
Essential tool for beauty, tattoo, etc. :
Folding and detachable design is convenient for beauty on the go.:
Rotate the head freely, and the casters can also move easily.:
This product is more suitable for use as a .:
Specifications:
Material:
Plastic
Optional Colors:
Black, White
Magnification:
5x 
Power:
15W
Voltage:
110V
Lens Diameter:
127mm / 5inch
Arm Length:
52cm * 2 / 20inch * 2, 60cm / 23.6inch
Metal Frame Size:
61cm / 24inch
Package Weight:
6743g
Type:
Beauty Lamp
Function:
Makeup Tool 
Package Includes:
1 x Magnifier Lamp With Metal Frame and Support Arm:
1 x Manual:

הצעות דומות