מדבקת הפגוש המצחיקה של סדר היום ההומוסקסואלי ומגנטייזר בחינם. האמת חשפה לבסוף: טאקו שלישי וסופר גיי ביום שישי. רשום אותי!
משופץ

מדבקת הפגוש המצחיקה של סדר היום ההומוסקסואלי ומגנטייזר בחינם. האמת חשפה לבסוף: טאקו שלישי וסופר גיי ביום שישי. רשום אותי!

ILS 6.49

בחנות

מה ההומואים? הפגישות הסודיות שלהם סוף סוף עלו לאור על מדבקה גדולה של פגוש ויניל בגודל 4 אינץ ' ככל הנראה, התוכניות המדהימות שלהם כוללות טאקו ובראנץ ', השדים. להילחם על הזכות לשתות את בליניס. אתה יכול לחטט את קוקטיילי הבראנץ 'שלי מהידיים הקרות והמותות שלי. בהצלחה להתקרב אליי כשיש לי נצנצים בכיס הפתעה!. מה יעשו ההומואים כדי לדכא אותי בהמשך? השמים לבטסי, הייתי צריך לצפות בשני הומואים מחזיקים ידיים ביום ראשון. מה אם בני ושותפו לטווח הארוך פייר היו רואים את זה מדירת הסטודיו שהם חולקים?. כולל מגנטייזר בחינם. פשוט הניחו את המדבקה על רצועת המגנטיזר החזקה ואז הניחו את הרצועה על כל משטח פלדה. הופך את ההסרה וההחלפה לסופר קל. כל עוד המקבל שלך יש אפילו חשיבה של חוש הומור, הם יאהבו את מערך המתנות הזה. עם זאת, אין הבטחות, אם הם שונאים טאקו, אבל ברצינות, איך מישהו יכול לשנוא טאקו?. מה ההומואים? הפגישות הסודיות שלהם סוף סוף עלו לאור על מדבקה גדולה של פגוש ויניל בגודל 4 אינץ '. ככל הנראה, התוכניות המדהימות שלהם כוללות טאקו ובראנץ ', השדים. להילחם על הזכות לשתות את בליניס. אתה יכול לחטט את קוקטיילי הבראנץ 'שלי מהידיים הקרות והמותות שלי. בהצלחה להתקרב אליי כשיש לי נצנצים בכיס הפתעה!. מה יעשו ההומואים כדי לדכא אותי בהמשך? השמים לבטסי, הייתי צריך לצפות בשני הומואים מחזיקים ידיים ביום ראשון. מה אם בני ושותפו לטווח הארוך פייר היו רואים את זה מדירת הסטודיו שהם חולקים?. כולל מגנטייזר בחינם. פשוט הניחו את המדבקה על רצועת המגנטיזר החזקה ואז הניחו את הרצועה על כל משטח פלדה. הופך את ההסרה וההחלפה לסופר קל. כל עוד המקבל שלך יש אפילו חשיבה של חוש הומור, הם יאהבו את מערך המתנות הזה. עם זאת, אין הבטחות, אם הם שונאים טאקו, אבל ברצינות, איך מישהו יכול לשנוא טאקו?. רק בראנץ 'אחד בשבוע? ההומואים עסוקים חבר שלי. מירוץ הדראג של רופולס לא הולך לצפות בעצמו, אמיריט? בנוסף, האם אתה רוצה להשתלב בג'ינס רזה או לא? אתה יודע שרוטב הולנדייז הולך היישר אל המותניים שלך. אתה צודק לחלוטין! מימוזות או בליניס היא אכן בחירה? לעזאזל, זה מוקדם מדי בשביל זה, פשוט יהיה לי שניהם. אני מוצא את המוצר הזה פוגע. ובכן, אני מוצא את הג'ינס המפורסמים האלה שאתה לובש פוגעני אז אני מניח שאנחנו אפילו. בית הספר היסודי של נכדתי יש גם יום שלישי טאקו. האם זה אומר שהיא הומו? כן. אני חושב שהייתי מעדיף ללכת סופר גיי ביום רביעי. היי, יותר כוח אליך. אנחנו רק רוצים לוודא שאתה נותן לעצמך מספיק זמן כדי לתאם את דעתך .

המאפיינים האחרים

הצעות דומות