SMANNI ביד אחיז
משופץ

SMANNI ביד אחיז

ILS 1.67

בחנות

משאבת הוואקום/בלם בלם היא משאבת ואקום רב פונקציונלית המשמשת לבדיקת מגוון הגדרות ותפעול רכב חיוניות שימוש קל : משאבת ואקום ביד קל לדמם את בלמי המכונית שלך. משאבת הוואקום / בלם בלם היא משאבת ואקום רב -פונקציונלית המשמשת לבדיקת מגוון רכב ופעולות חיוניות. ערכה מלאה כוללת אביזרים לדימום בלמים וגם לאבחון רכב, ערכת משאבת ואקום יכולה לבדוק מגוון רחב של חלקים ומערכות נפוצות בכל רכב. בלמים מדממים בקלות בעצמך, מגיעים עם תיק נשיאה, מיוצר על ידי חומר איכותי וקל לנשיאה. סידור שניתן להמציא : עם קופסת פלסטיק, כלים אלה מסודרים היטב בתיבה כך שתוכל להכניס אותו למכונית או בבית שלך, וניתנים לשתייה לקחת לכל מקום, להפחית את הדאגה בבלגן. משאבת הוואקום/בלם בלם היא משאבת ואקום רב פונקציונלית המשמשת לבדיקת מגוון הגדרות ותפעול רכב חיוניות. שימוש קל : משאבת ואקום ביד קל לדמם את בלמי המכונית שלך. משאבת הוואקום / בלם בלם היא משאבת ואקום רב -פונקציונלית המשמשת לבדיקת מגוון רכב ופעולות חיוניות. ערכה מלאה כוללת אביזרים לדימום בלמים וגם לאבחון רכב, ערכת משאבת ואקום יכולה לבדוק מגוון רחב של חלקים ומערכות נפוצות בכל רכב. בלמים מדממים בקלות בעצמך, מגיעים עם תיק נשיאה, מיוצר על ידי חומר איכותי וקל לנשיאה. סידור שניתן להמציא : עם קופסת פלסטיק, כלים אלה מסודרים היטב בתיבה כך שתוכל להכניס אותו למכונית או בבית שלך, וניתנים לשתייה לקחת לכל מקום, להפחית את הדאגה בבלגן. משאבת ואקום / בלם בלם היא משאבת ואקום רב -פונקציונאלית המשמשת לבדיקת מגוון רכב ותפעול חיוני 2. ערכת מלאה כוללת אביזרים הן לדימום בלמים והן לאבחון רכב, ערכת משאבת ואקום יכולה לבדוק מגוון רחב של מגוון רחב של חלקים ומערכות נפוצות על כל רכב. שים את זה במכונית או בבית שלך, וניתן לשתייה לקחת לכל מקום, צמצם את הדאגה בבלגן . ערכת משאבות ואקום יכולה לבדוק ולאבחן מגוון רחב של חלקים ומערכות נפוצות בכל רכב.ideal עבור מקררים R-134 A. הוא משמש למילוי קירור של מיזוג אוויר והצגת לחץ בזמן אמת.5 ס"מ צבע : ארוז אדום כולל : תכונות : 1. משאבת ואקום / דימום בלם הוא משאבת ואקום רב פונקציונלית המשמשת לבדיקת מגוון של רכב ופעולות חיוניות 2. ערכת מלאה כוללת אביזרים לדימום בלמים וגם לאבחון רכב, ואקום סט משאבות יכול לבדוק מגוון רחב של חלקים ומערכות נפוצות בכל רכב. מסודרים היטב בקופסה כך שתוכלו להכניס אותו למכונית או בבית, וניתנים לשתייה לקחת לכל מקום, להפחית את הדאגה בבלגן . ערכת משאבות ואקום יכולה לבדוק ולאבחן מגוון רחב של חלקים ומערכות נפוצות בכל רכב.

המאפיינים האחרים

Material:
Aluminums Alloy,Plastic
Size:
37.5*27*7.5cm
Color:
red
Package include:
Features
1.the vacuum pump / brake bleeder is a multi-functional vacuum pump that is used to test a variety of essential vehicle and operations :
2.Complete kit includes accessories for both brake bleeding and automotive diagnosis, vacuum pump set can test a wide variety of parts and common systems on any vehicle:
3.Easily bleed brakes by yourself, coming with a carrying bag, made by high-quality material, and easy to carry:
4.Resoanable Arrangement:
with a plastic box, these tools are arranged well in the box so that you can put it in your car or house and, potable to take anywhere, reducing the worry about mess.
5.Wide Application:
different length to cover various needs. Vacuum pump set can test and diagnose a wide variety of parts and common systems on any vehicle.
Description:
1.Ide :

הצעות דומות

Livtee Livte
משופץ
Livtee Livte
בחנות
ILS 57.00
] הערכה: