37 ג ' יגה-בייט 3650 סט מנוע ללא מברשות מנוע מומנט גדול 12 וולט מפחית מהירות עם מושל סוגר למכונות מיקרו, מנוע גיר
משופץ

37 ג ' יגה-בייט 3650 סט מנוע ללא מברשות מנוע מומנט גדול 12 וולט מפחית מהירות עם מושל סוגר למכונות מיקרו, מנוע גיר

ILS 95.50

בחנות

[עיצוב ציוד מתכת] המנוע ללא מברשות משתמש בהילוכים איכותיים ממתכת, עמידים בפני שחיקה, שקטים וחיי שירות ארוכים [הגנה נוכחית] למנוע ללא מברשות יש פונקציית הגנה על זרם עומס יתר, שיכולה להגן על המנוע ללא מברשות, למנוע מהמנוע להישרף במהלך השימוש ולהגדיל את חיי השירות של המנוע. [עיצוב מוצר מקצועי] מנוע ללא מברשות מאמץ עיצוב מקצועי, מבנה סביר, נפח מוצר קטן, מומנט גדול, פעולה שקטה ויציבה במיוחד. [בשימוש נרחב] מנועים ללא מברשות משמשים בעיקר במיקרו-מכונות, כלי מכונות שונים, מכשירי מדידה ברמת דיוק גבוהה, ציוד ייצור אלקטרוני, מכונות פיננסיות, תעשייה צבאית ותעשיות אחרות. [גבוהה מומנט של מנוע] לאמץ טהור נחושת סליל כדי לשפר את האטה התנגדות ומוליכות, ולהגדיל את מומנט של מנוע. [עיצוב ציוד מתכת] המנוע ללא מברשות משתמש בהילוכים איכותיים ממתכת, עמידים בפני שחיקה, שקטים וחיי שירות ארוכים. [הגנה נוכחית] למנוע ללא מברשות יש פונקציית הגנה על זרם עומס יתר, שיכולה להגן על המנוע ללא מברשות, למנוע מהמנוע להישרף במהלך השימוש ולהגדיל את חיי השירות של המנוע. [עיצוב מוצר מקצועי] מנוע ללא מברשות מאמץ עיצוב מקצועי, מבנה סביר, נפח מוצר קטן, מומנט גדול, פעולה שקטה ויציבה במיוחד. [בשימוש נרחב] מנועים ללא מברשות משמשים בעיקר במיקרו-מכונות, כלי מכונות שונים, מכשירי מדידה ברמת דיוק גבוהה, ציוד ייצור אלקטרוני, מכונות פיננסיות, תעשייה צבאית ותעשיות אחרות. [גבוהה מומנט של מנוע] לאמץ טהור נחושת סליל כדי לשפר את האטה התנגדות ומוליכות, ולהגדיל את מומנט של מנוע. מפרט : סוג פריט : מנוע ללא מברשות דגם : 37 ג ' יגה-בייט 3650 חומר : נחושת גודל פיר פלט : בערך. התנגדות בידוד של 12 על 6 מ מ / 0.2 : לאחר הפעולה המדורגת של המנוע בטמפרטורה ולחות רגילים, בעת מדידת עמידות הבידוד בין הסליל למעטפת המנוע עם מד התנגדות של 500 וולט, הוא אינו עולה על 20 מ'. בידוד עומד במתח : לאחר הפעולה המדורגת של המנוע בטמפרטורה ולחות רגילים, 50 הרץ או 60 הרץ מוחלים בין קליפות הסליל למשך דקה אחת, והחריגה היא 1500 וולט.עליית טמפרטורה : זה נורמלי להתקין תיבת הילוכים או גוף קירור שווה ערך פעולה מדורגת תחת טמפרטורה ולחות רגילים על ידי שימוש בשיטת ההתנגדות למדידת עליית הטמפרטורה של הסליל מתחת ל-70. כיתת בידוד : כיתה ב ' (130) טמפרטורת סביבת הפעלה : מנוע : -10~+40 (ללא ציפוי) השתמש בלחות הסביבה : 85% או פחות (ללא עיבוי) גובה/גובה : כן מהירות מותאמת : כן מושל : 6-30 וולט רשימת חבילה : 1 מנוע 1 סוגר 10 בורג 1 מושל.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Brushless Motor
Model:
XD-37GB3650 
Material:
Copper
Output Shaft Size:
Approx. 12 x 6mm / 0.5 x 0.2in
Insulation Resistance:
After the rated operation of the motor under normal temperature and humidity, when measuring the insulation resistance between the coil and the motor shell with a DC500V resistance meter, it does not exceed 20MΩ
Insulation Withstand Voltage:
After the rated operation of the motor under normal temperature and humidity, 50Hz or 60Hz is applied between the coil shells for one minute, and the abnormality is 1500V.
Temperature Rise:
It is normal to install a gear box or equivalent heat sink and conduct rated operation under normal temperature and humidity by using the resistance method to measure the temperature rise of the coil below 70. 
Insulation Class:
Class B(130)
Operating Environment Temperature:
Motor
Use Environment Humidity:
85% or less (no condensation)
CW/CCW:
Yes
Speed Adjusted:
Yes
Governor:
DC6-30V
Package List:
1 x Motor :
1 x Bracket:
10 x Screw:
1 x Governor  :

הצעות דומות