אופני הר לולאה מחזיק מגן מקרה אופניים רפלקטור קבוע סוגר תמיכה עבור איירטאג אבזרים
משופץ

אופני הר לולאה מחזיק מגן מקרה אופניים רפלקטור קבוע סוגר תמיכה עבור איירטאג אבזרים

ILS 14.99

בחנות

יישום רחב : ערכת סוגר זו תואמת לאופני הרים חשמליים, אופניים מתקפלים, אופניים אלקטרוניים, אוהלים גבוהים לקמפינג, תרמיל לעבודה, אופני פעוטות וכו', קל להסתתר מתחת למושב ניילון חומר : חדש לגמרי ואיכות גבוהה. הגוף עשוי ניילון חומר, עמיד ועמיד ללבוש, ויכול לעמוד את רוח ושמש. עיצוב פשוט : זהו סוגר מינימליסטי לקיבוע הגשש לעמוד המושב של האופניים. באותו זמן, יש לו את פונקצית של רפלקטור כדי להגדיל את בטיחות של לילה רכיבה. עיצוב מיוחד : זה כל כך סמוי כי במבט הראשון זה הוא חשב להיות רק רגיל רפלקטור. קל להתקנה : מחזיק מארז זה לאופניים אלקטרוניים עבה ועמיד, קל ונוח להתקנה ולהסרה על אופניים חשמליים, אופניים מתקפלים ואוהל גבוה וכו'. מפרט : חומר : ניילוןאריזה כוללת : 1 סוגריםטיפים חמים : אנא הערה זה חלק הוא לא אמיתי תואם חילוף חלק והיצרנים שמות ומספרי חלק כבר בשימוש למטרות עיון בלבד.הערה : רק את מעל חבילה תוכן, מוצרים אחרים אינם כלול.מעבר : 1 סנטימטר=10 ממ=0.בשל זה הוא מדידה ידנית, בבקשה לאפשר שגיאה של כ 1-3 מ מ. בשל ההבדל בין מסכים שונה, התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט, אנא ודא לא אכפת לך לפני ההזמנה. תודה!שביעות רצון להבטיח : לקנות בביטחון! אם אתה לא 100% מרוצים עם המוצרים שלנו מסיבה כלשהי, אנא אל תהסס לפנות אלינו בכל עת, אנחנו נפתור את הבעיה בשבילך בתוך 24 שעות.

המאפיינים האחרים

Material:
Nylon
Packing includes:
1 x Bracket
Warm Tips:
Please note this part is a non genuine compatible spare part and the manufacturers' names and part numbers have been used for reference purposes only.:
Note:
Only the above package content, other products are not included.:
Transition:
1cm=10mm=0.39inch.
Due to it is a manual measurement, please allow an error of about 1-3 mm.:
Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item, please make sure you do not mind before ordering. Thank you!:
Satisfaction Guarantee:
Buy with confidence! If you are not 100% satisfied with our products for any reason, please feel free to contact us any time, we will solve the problem for you within 24 hours. :

הצעות דומות