פרימיום חזיר זיפי שיער מברשת עבה שיער סט. מברשת שיער לנשים עם שיער עבה, ארוך או מתולתל. משחזר את הברק והבריאות של השיער.
משופץ

פרימיום חזיר זיפי שיער מברשת עבה שיער סט. מברשת שיער לנשים עם שיער עבה, ארוך או מתולתל. משחזר את הברק והבריאות של השיער.

ILS 64.99

בחנות

* קבל את הטוב משני העולמות - קשה יותר למברשת זיפי חזיר רכה לעבור שיער עבה, צפוף או ארוך, אז הוספנו סיכות ניילון גמישות ארוכות למברשת השיער שלנו לשיער עבה אתה תרוויח מכך שקווצות השיער שלך מצופות בחלב, אך תיהנה גם מכוח ההתנתקות שאתה מקבל ממברשת שיער רטובה או מתולתלת. 100% טיפוח שיער אורגני שתאהבו - מברשת זיפי החזיר שלנו תעזור להפיץ חלב (השמן הטבעי של הקרקפת) לכל אורך קווצת השיער. זה ישפר את המרקם והצבע של השיער שלך. השיער שלך יהיה מבריק יותר, חלק יותר וחזק יותר למראה. פחות פריז, פחות מוצרי עיצוב-סבום הקרקפת שלך הוא הסרום האורגני הטוב ביותר נגד פריז ומברשת חזיר תפיץ אותו על כל קווצות השיער שלך. ככל שהשיער שלך הופך בריא יותר, רך יותר ומותנה בצחצוח קבוע, לא תצטרך עוד להשתמש במרככי השארה או בסרומי שיער. סט פרימיום מלא-השתמש במסרק העץ המוגמר להפליא כדי לנתק את שיערך הרטוב לפני צחצוח בעדינות בעזרת מברשת זיפי הבמבוק. את רך ספא סרט יעזור לך לשמור על השיער שלך נקי ובמקום כאשר אתה להחיל כל פנים טיפול, בדיוק כמו בספא האהוב עליך. אחסן את כל המוצרים בתיק הנסיעות בונוס, כדי להגן עליהם מפני לחות ואבק ולקחת אותם איתך בעת הנסיעה. : אפס סיכונים, רק יתרונות!- במקרה הלא סביר שמברשות עץ הבמבוק המובחרות שלנו אינן מתאימות לך, אנו מציעים תקופת שביעות רצון של 2 חודשים במסגרת " תוכנית שביעות הרצון של בלולה 100% .

המאפיינים האחרים

הצעות דומות