קוצץ שיער לגברים, גוזם שיער חשמלי נטען מכונת חיתוך שיער מספרה שיער גזירת שיער גוזם שיער לגברים ילדים בוגרים
משופץ

קוצץ שיער לגברים, גוזם שיער חשמלי נטען מכונת חיתוך שיער מספרה שיער גזירת שיער גוזם שיער לגברים ילדים בוגרים

ILS 165.83

בחנות

【להב חד נירוסטה】 להב נירוסטה של ​​נירוסטה שומרת עליו חדה יותר והחתך נקי ומסודר נהדר לראשים מגולחים, גיזום זקן, שיער קצר, תסרוקות אמנותיות. קוצץ השיער הרב -פונקציונלי משלב את כל התפקודים של תספורת גוף מלאה. Clipper ביצועים מעולים גוזז שיער】 גוזז שיער מקצועי מצויד במנוע בעל עוצמה גבוהה עם רעש נמוך, ראש חד ועמיד יכול לקצץ בקלות תסרוקות שונות, מנוע עוצמתי ולהב חד יכול לחתוך בקלות ובמהירות מבלי להיתקע על השיער; חלק לתספורת חלקה וקלה, אתה יכול להחזיק את הקוצץ לפרקי זמן ארוכים ללא כאב זרוע. 【מנוע שקט ועוצמתי】 המנוע של גוזז השיער החשמלי חזק מספיק כדי לחתוך את השיער העבה ביותר בקלות. השיניים על הלהב מסודרות קרוב זו לזו כדי להסיר שיער מבלי למשוך או למשוך. בין אם אתה מקצוען בחנות או המספרת של משפחתך, המטרה שלנו היא לספק את החוויה הטובה ביותר. אין באמת גבול ליכולות היצירה שלך, באמת קח את כישורי התספורת שלך לשלב הבא עם קוצץ השיער שלנו, אין גבול לביצועים. 【נוח ומעשי】 ניתן להשתמש בקוצץ השיער אלחוטי, שהוא מאוד נוח ומעשי. עיצוב ארגונומי וקווי גוף חלקים הופכים אותו מאוד לנוח להחזיק. Service שירות לאחר המכירה】 אנא צור איתנו קשר אם יש לך שאלות או בעיות כדי שנוכל לטפל בכל חשש שיש לך. 【להב חד נירוסטה】 להב נירוסטה של ​​נירוסטה שומרת עליו חדה יותר והחתך נקי ומסודר. נהדר לראשים מגולחים, גיזום זקן, שיער קצר, תסרוקות אמנותיות. קוצץ השיער הרב -פונקציונלי משלב את כל התפקודים של תספורת גוף מלאה. Clipper ביצועים מעולים גוזז שיער】 גוזז שיער מקצועי מצויד במנוע בעל עוצמה גבוהה עם רעש נמוך, ראש חד ועמיד יכול לקצץ בקלות תסרוקות שונות, מנוע עוצמתי ולהב חד יכול לחתוך בקלות ובמהירות מבלי להיתקע על השיער; חלק לתספורת חלקה וקלה, אתה יכול להחזיק את הקוצץ לפרקי זמן ארוכים ללא כאב זרוע. 【מנוע שקט ועוצמתי】 המנוע של גוזז השיער החשמלי חזק מספיק כדי לחתוך את השיער העבה ביותר בקלות. השיניים על הלהב מסודרות קרוב זו לזו כדי להסיר שיער מבלי למשוך או למשוך. בין אם אתה מקצוען בחנות או המספרת של משפחתך, המטרה שלנו היא לספק את החוויה הטובה ביותר. אין באמת גבול ליכולות היצירה שלך, באמת קח את כישורי התספורת שלך לשלב הבא עם קוצץ השיער שלנו, אין גבול לביצועים. 【נוח ומעשי】 ניתן להשתמש בקוצץ השיער אלחוטי, שהוא מאוד נוח ומעשי. עיצוב ארגונומי וקווי גוף חלקים הופכים אותו מאוד לנוח להחזיק. Service שירות לאחר המכירה】 אנא צור איתנו קשר אם יש לך שאלות או בעיות כדי שנוכל לטפל בכל חשש שיש לך.

המאפיינים האחרים

Product model:
electric clippers
Voltage power:
110-240V
Charging time:
about 8 hours( can be used for charging and plugging)
Blade material:
stainless steel blade
Instructions:
1. Press the switch to turn on the hair clipper.:
2. Cut the hair along the head to an appropriate length.:
Do not use the hair clipper in the opposite direction, otherwise it may cause trimming:
3. Press the switch to turn off the hair clipper:
Packing List:
Trimmer*1:
Comb mm*1:
Cleaning brush*1:
Charging cable*1:
Alloy Durable Cutter Head:
30°acute- angle cutting technology, the blade is smooth and sharp, and the 30° cutting angle can greatly improve the cutting efficiency.:
Replaceable Limit Comb:
The intimate limit comb, equipped with limit combs of different lengths, becomes a hairdresser in one second.:
Exquisite Appearance Design:
It is designed according to the ergonomic grip, so that it will not be tired for a long time. Cut hair styling conveniently and quickly. :

הצעות דומות