פסטיק ומתכת DC1.2-35V מתח יציאה מתח מתכוונון מתכוונן, מודול חשמל לרכב של 150kHz, זרם קבוע למתח קבוע
משופץ

פסטיק ומתכת DC1.2-35V מתח יציאה מתח מתכוונון מתכוונן, מודול חשמל לרכב של 150kHz, זרם קבוע למתח קבוע

ILS 14.00

בחנות

Step Down Module משתמש בחומרים באיכות גבוהה, שיכולים להיות עמידים ומעשיים לשימוש הקבל האלקטרוליטי בעל תדר גבוה, עמידות נמוכה ותפוקה יציבה. כאשר גם הקלט והפלט מקורקעים, ל- CV של פלט מתח קבוע אין עומס ופלט DC זרם קבוע. שיטת החיווט של הרכיב האלקטרוני היא לפי מסוף. התקנת לוח הכוח לרכב היא פשוטה, שאינה דורשת פעולות מסובכות במיוחד. לוח כוח לרכב יכול להיות מתאים לכונן זרם קבוע של LED בעלת עוצמה גבוהה, טעינה של סוללות ליתיום כולל Ferroelectric, 4 V, 6 V, 12 V, 14 V, 24 V טעינה של סוללה, טעינה של ניקל-קדמיום ניקל-מימן (חבילת סוללה), פאנלים סולאריים ורוח גֵנֵרָטוֹר. Step Down Module משתמש בחומרים באיכות גבוהה, שיכולים להיות עמידים ומעשיים לשימוש . הקבל האלקטרוליטי בעל תדר גבוה, עמידות נמוכה ותפוקה יציבה. כאשר גם הקלט והפלט מקורקעים, ל- CV של פלט מתח קבוע אין עומס ופלט DC הזרם הקבוע . שיטת החיווט של הרכיב האלקטרוני היא לפי מסוף. התקנת לוח הכוח לרכב היא פשוטה, שאינה דורשת פעולות מסובכות במיוחד . לוח כוח לרכב יכול להיות מתאים לכונן זרם קבוע של LED בעלת עוצמה גבוהה, טעינה של סוללות ליתיום כולל Ferroelectric, 4 V, 6 V, 12 V, 14 V, 24 V טעינה של סוללה, טעינה של ניקל-קדמיום ניקל-מימן (חבילת סוללה), פאנלים סולאריים ורוח GEANTERATOR.SPECIFICIFIES : סוג פריט : מכונית כוח מודולמאלית : פסיקה ומודול מתכת גודל : בערך. 65 x 53 x 30 מ"מ / 2.18 אינץ 'אופי : תיקון סינכרוני הפחתת מתח לא מבוטח זרם קבוע של מודול מתח קבוע cv טעינה מודולסקופ של יישום : כניסה של סוללת ליתיום (כולל פרואלקטרית), 4 V, 4 V, טעינה 6 V, 12 V, 14 V, 24 V טעינה סוללה, סוללת ניקל-מימן ניקל-קדמיום (חבילת סוללה), לוח סולארי ומחולל רוח. מתח פלט : 6-40 VDCoutputpute מתח : מתכוונן ברציפות (1.2-35 V DC) מתחת ל 32 V במשך ארוך ארוך הזמן (החלים על יישומים שבהם מתח הכניסה גבוה יותר ממתח היציאה לא ניתן להגביר) זרם יציאה : מקסימום 20a בתוך 15 A למשך זמן רב (אנא הוסף מאוורר לפזר את החום אם הטמפרטורה של צינור החשמל עולה על 65 ℃, אנא צאו לפלט מתח גבוה) טווח מגבלת זרם : 0.2-20 A (התאמה) מודול עולה על 65 מעלות, אנא הוסף מאוורר. הפרש מתח מינימום : תדר 3 VWorking : 150k Hz הרץ יעילות : עד בערך 96% יעילות קשורה ללחץ שונה.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Car power module
Material:
Pastic and metal
Module Size:
Approx. 65 x 53 x 30mm / 2.56 x 2.09 x 1.18in
Module Nature:
Synchronous rectification non-isolated voltage reduction constant current constant voltage module CV charging module
Scope of Application:
High-power LED constant current drive, lithium battery charging (including ferroelectric), 4V, 6V, 12V, 14V, 24V battery charging, nickel-cadmium nickel-hydrogen battery (battery pack) charging, solar panel and wind generator.
Input Voltage:
6-40VDC
Output Voltage:
Continuously adjustable (1.2-35V DC) below 32V for a long time (applicable to applications where the input voltage is higher than the output voltage cannot be boosted)
Output Current:
Maximum 20A within 15A for a long time (please add a fan to dissipate the heat if the temperature of the power tube exceeds 65 ℃, please derate for high voltage output)
Current Limit Range:
0.2-20A (adjustment) module exceeds 65 degrees, please add a fan.
Minimum Voltage Difference:
3V
Working Frequency:
150KHZ
Conversion Efficiency:
Up to about 96% efficiency is related to pressure differen

הצעות דומות