ממיר USB BUCK, DROK 4PCS DC-DC STEP DOWD MODULE 6-32V 12V 24V עד 5V QC 3.0 טעינה מודול חשמל אספקת חשמל ווסת וולט וולט וולט.
משופץ

ממיר USB BUCK, DROK 4PCS DC-DC STEP DOWD MODULE 6-32V 12V 24V עד 5V QC 3.0 טעינה מודול חשמל אספקת חשמל ווסת וולט וולט וולט.

ILS 1.33

בחנות

פרמטר - טווח מתח קלט DC 6 V-32 V; מתח פלט ברירת מחדל DC 5 V, לאחר הפעלת טעינה מהירה, הוא יותאם אוטומטית ב 3-12 V; כוח פלט 24 W מקסימום יישום - פאנל סולארי לטעינה לטלפון נייד DIY; מערכת טעינה לרכב DIY; אספקת חשמל מקליט נהיגה DIY; אספקת חשמל משק בית DIY וכו 'הגנה - הגנה על מתח יתר של מתח יתר, הגנה על מתח מתחת; הגנה על זרם זרם קלט; הגנה על זרם יתר של פלט; הגנה מפלט קצר במעגל; הגנה על טמפרטורה יתר. חיוב מהיר - BC 1.2; תפוח עץ; סמסונג AFC; QC 2.0; Huawei FCP; SFCP. מחוון LED - מציין את מצב העבודה. פרמטר - טווח מתח קלט DC 6 V-32 V; מתח פלט ברירת מחדל DC 5 V, לאחר הפעלת טעינה מהירה, הוא יותאם אוטומטית ב 3-12 V; כוח פלט 24 W מקסימום. יישום - פאנל סולארי לטעינה לטלפון נייד DIY; מערכת טעינה לרכב DIY; אספקת חשמל מקליט נהיגה DIY; אספקת חשמל משק בית DIY וכו 'הגנה - הגנה על מתח יתר של מתח יתר, הגנה על מתח מתחת; הגנה על זרם זרם קלט; הגנה על זרם יתר של פלט; הגנה מפלט קצר במעגל; הגנה על טמפרטורה יתר. חיוב מהיר - BC 1.2; תפוח עץ; סמסונג AFC; QC 2.0; Huawei FCP; SFCP. מחוון LED - מציין את מצב העבודה.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות