אקולייזר פעיל 12–16s איזון קבוצתי שלם דיוק גבוה העברת אנרגיה 1.8-4.5 וולט איזון סוללות
משופץ

אקולייזר פעיל 12–16s איזון קבוצתי שלם דיוק גבוה העברת אנרגיה 1.8-4.5 וולט איזון סוללות

ILS 2.67

בחנות

【זרם נמוך】 זרם היתרה הוא 0-55 A, כך מאוזן יותר, כך זרם הסוללה קטן יותר, השמור למצב החיווט של מתג השינה, זרם העבודה הוא פחות מ- 0.1m A, ודיוק מתח האיזון הוא בתוך 5 MV כאשר במצב כיבוי שינה. 【סוג סוללה מתאים】 מתח העבודה של לוח איזון זה הוא 1.5 וולט, מתאים לסוללת ליתיום פולימר טרנרי של NCM, סוללת ליתיום ברזל פוספט, סוללת ליתיום טיטנאט. 【תחת הגנת מתח】 לוח המאזן כולל תחת הגנה על שינה במתח, יעצור אוטומטית וייכנס למצב שינה כאשר B1 מתח NCM LFP הוא פחות מ- 2.7 V או LTO הוא פחות מ- 1.8 וולט, צריכת החשמל המתנה היא פחות מ- 0. 【זמינה מקבילה】 זרם השקט הוא בערך 7m A, מומלץ להשתמש בקיבולת הסוללה בין 30-200 AH, סוללת קיבולת גדולה יכולה לחבר בין שוויון מרובה במקביל. 【הערה】 השוויון הפעיל מאמצת MOS עמידות בפני עמידות פנימית נמוכה במיוחד, PCB בעובי הנחושת 2oz, מספק עבודות איזון יעילות וביצועים יציבים. לפני שחברו את כבל האיזון ללוח היתרה, לבשר כדי לבדוק אם החיבורים של כל קטע בחבילת הסוללה נכונים. מפרט : סוג פריט : אקוויקר פעיל חומר : PCB מתח עבודה : 1.5 V יישום : כלי חשמל, קטנוע, כסא גלגלים, רשימת חבילות אופניים : 1 x אקוויקר פעיל 2 x כבל מסוף הערה : 1. לפני חיבור חוט האיזון לאיזון לוח, הקפד לבדוק אם החיבור של כל חלק של חבילת הסוללה נכון, ובודד את החלק התחתון של הלוח ואת מסופי חיבור מחרוזת הסוללה, אחרת, הוא יקצר את המעגל וישרוף את הלוח. לוח איזון זה תואם לאחור כברירת מחדל. לדוגמה, אם הוא משמש במשך 15s, השורה האחרונה B16+ ריקה, השתמשו ב- 14 S, B16+ ו- B15+ פנוי ללא חיווט.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Active Equalizer
Material:
PCB
Working Voltage:
1.8-4.5V
Application:
Power tool, scooter, wheelchair, bike
Package List:
1 x Active Equalizer:
2 x Terminal Cable:
Note:
1. Before connecting the balance wire to the balance board, be sure to check whether the connection of each part of the battery pack is correct, and insulate the bottom of the board and the battery string connection terminals, otherwise, it will short circuit and burn the board.:
2. This balance board is backward compatible by default. For example, if it is used for 15S, the last line B16+ is empty, use for 14S, B16+ and B15+ vacant no wiring.:

הצעות דומות