חימום בד, אפוד כרית חימום, נוח ועמיד ללבוש, עמיד מלא עמיד למים ציפוי לגבר חיצוני פעילויות אישה קמפינג
משופץ

חימום בד, אפוד כרית חימום, נוח ועמיד ללבוש, עמיד מלא עמיד למים ציפוי לגבר חיצוני פעילויות אישה קמפינג

ILS 11.28

בחנות

מיובא מרוכבים סיבי חימום חוט משמש, את חימום חוט הוא בצפיפות מנותב, אפילו חימום, הטמפרטורה גבוהה, לא קל לחמצן, לשרוף את מעגל, וכו', וחיי השירות ארוכים. אתה יכול לשים אותו ישירות במעיל, באפוד ובבגדים אחרים לשמירה וחימום חמים, באמצעות ספק כוח 5 וולט 2 א, כגון מחשב, מתאם מתח או תיבת חשמל (מוצר זה אינו כולל ספק כוח). באמצעות רך בד, מובנה תרמית בידוד סיבי חימום חומר, נוח ללבוש עמיד, עמיד. זה יש מידה מסוימת של מתקפל ומים התנגדות, אפילו חימום, רחיץ, אבל לא לטבול במים במשך זמן רב (הבד הוא תקוע יחד, לטווח ארוך שריה עשוי להשפיע על הידבקות של דבק). את מתג מאמץ מלא עמיד למים ציפוי טוב יותר עמיד למים אפקט. לחוט החשמלי יש מאפיינים של עמידות בפני קיפול, עמיד למים, חוזק מתיחה וחיי שירות ארוכים. ניקוי חוזר ונשנה לא ישפיע על השימוש. מפרט : מצב : 100% מותג חדשסוג פריט : כרית חימוםחומר : סיבים מרוכביםספק כוח : 5 וולט2מצב אספקת חשמל : יו אס בי טמפרטורת טעינה : 45,65-הגדרת הילוך : אדום (הילוך גבוה), כחול (אמצע הילוך), ירוק (הילוך נמוך)כרית חימום יחידה גודל : בערך. 160 איקס 250 מ מ / 6.8 היקף היישום : אפודים, בגדים, חגורות, אפודים, מגיני המותניים, נעלייםתכונות : רחיץ, קל שפשף, מבודד, אין חשמל סטטי, עמיד למשיכההערה : 1. יש לחבר את בד החימום למתאם מתח 5 וולט 2 א או לבנק חשמל 5 וולט 2 א לחימום כדי להשיג את האפקט הרצוי. אם הפלט הוא לא אד, את טמפרטורת בקרת מתג אור לא להפעיל או את חימום אפקט יהיה לא להיות כאשר גבוהה טמפרטורת הילוך משמש. בעת שימוש, אנא לעטוף את כרית חימום למעלה ולמטה עם עבה כותנה בד כגון מגבת. זה כדי למנוע את התפוגגות החום במהירות. הטמפרטורה לא ניתן למדוד כאשר הניח על שולחן.רשימת חבילה : 1 כרית חימוםהערה : 1. אין לחבר מחשב או להשתמש בו עם ממשק בנק כוח שאינו 5 וולט 2א. אין להפעיל זמן רב בהילוך גבוה כאשר אינו בשימוש, אין להפעיל ולשטוף, ואסור בתכלית האיסור למשוך את חוט המתג בכוח כדי למנוע נזק פנימי למתג. בבקשה לאפשר שגיאה קלה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט.

המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Heating Pad
Material:
Composite Fiber
Power Supply:
5V2A
Power Supply Mode:
USB Charging
Temperature:
45℃-65℃
Gear Setting:
Red (High-Gear), Blue (Mid-Gear), Green (Low-Gear)
Single Heating Pad Size:
Approx. 160 x 250mm / 6.3 x 9.8in
Scope of Application:
Vests, clothes, belts, vests, waist protectors, shoes
Features:
Washable, lightly rubbed, insulated, no static electricity, resistant to pulling
Note:
1. The heating cloth must be plugged into a 5V2A power adapter or a 5V2A power bank for heating to achieve the desired effect. If the output is not ed, the temperature control switch light will not turn on or the heating effect will not be when the high temperature gear is used.:
2. When using, please wrap the heating pad up and down with a thick cotton cloth such as a towel. This is to prevent the heat from being quickly dissipated. The temperature cannot be measured when placed on a table.:
Package List:
1 x Heating Pad:
Note:
1. Do not plug in a computer USB or use it with a power bank interface that does not 5V2A. Do not power on for a long time at high gear when not in use, do not power on and wash, and it is strictly forbidden to pull the switch wire forcibly to avoid internal damage to the switch.2. Please allow slight error due to manual measurement. Thanks for your understanding.3. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

הצעות דומות