מחומם צוואר לעטוף, כתף חימום רפידות, להקל על כאבי צוואר חימום מחומם צוואר הרחם צווארון
משופץ

מחומם צוואר לעטוף, כתף חימום רפידות, להקל על כאבי צוואר חימום מחומם צוואר הרחם צווארון

ILS 41.40

בחנות

באמצעות סיבי פחמן יכול להיות מחומם באופן שווה אבל לא ללבוש אותו בזמן השינה כדי למנוע שריפה. הרפי את גופך על ידי הדמיה של תחושת החזקה או חיבוק. ישנם שלושה הילוכים המשמשים לשימוש באור אדום, ירוק ואור כחול, המייצגים טמפרטורות שונות. את צוואר החבילה משמש לחימום כדי להקל על כאבי צוואר, עייפות ורגיעה. עם פונקציות מתמשכות, כרית חימום צוואר זו מספקת חום רציף כדי לענות על הצרכים שלך לכאב מתמשך. יש שקית מחרוזת על החבילה, המיועדת תולעים או שקיות תרופות אחרות. מעודן ורך מגע, אשר מסייע חום את קלוריות באופן אחיד. את כוח מתג בקרת מפתח הוא על יו אס בי קו, שהוא יותר נוח לשימוש ולהתאים. רב-פונקציה חימום רפידות הם מאוד מתאים צוואר, כתפיים, רגליים והבטן. מפרט : סוג פריט : מחומם צוואר לעטיפהחומר : בד, סיבי פחמןגודל : כ. 49 על 11 סנטימטר / 19.33 אינץ ' מפרט חימום : אור אדום פירושו טמפרטורה גבוהה, אור ירוק פירושו טמפרטורה בינונית, אור כחול פירושו טמפרטורה נמוכה מצב אספקת חשמל : מומלץ להשתמש בתקע ובשקע המטען לטלפון הנייד או ביציאת החשמל במחשב כדי לספק כוח כיצד להשתמש : 1. חבר את כבל יו אס בי למגן הצוואר ועטוף אותו סביב הצוואר. הכנס את ספק הכוח דרך ממשק יו אס בי. לחץ על כפתור בפעם הראשונה, זה יציג אדום אור, לחץ על כפתור בפעם השנייה, זה יהפוך ירוק אור, לחץ על כפתור שוב, האור ישתנה מ ירוק אור כדי כחול אור, לחץ על כפתור בפעם הרביעית כדי לכבות את חימום.רשימת חבילה : 1 עטיפת צוואר מחוממת 1 כבל נתונים הערה : 1. לא ללבוש אותו בזמן השינה, להימנע משימוש זה במשך זמן רב ולשרוף שלך עור. בבקשה לאפשר 1-3 סנטימטר שגיאה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Heated Neck Wrap
Material:
Cloth, Carbon Fiber
Size:
Approx. 49 x 11cm / 19.29 x 4.33in
Heating specifications:
red light means high temperature, green light means medium temperature, blue light means low temperature
Power supply mode:
It is recommended to use the mobile phone charger plug and socket or the USB power port on the computer to supply power
How to Use:
1. Connect the USB cable to the neck protector and wrap it around the neck.:
2. Insert the power supply through the usb interface. Click the button for the first time, it will display red light, click the button for the second time, it will turn to green light, click the button again, the light will change from green light to blue light, click the button for the fourth time to turn off the heating.:
Package List:
1 x Heated Neck Wrap:
1 x USB Data Cable:
Note:
1. Don't wear it while sleeping, avoid using it for a long time and burn your skin.2. Please allow 1‑3cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:

הצעות דומות