כרית צוואר רכב בומשי תומכת בצוואר תמיכה בכרית צוואר קצף זיכרון לרכב עם כיסוי נשלף נשימה נוחה הקלה ארגונומית וצוואר
משופץ

כרית צוואר רכב בומשי תומכת בצוואר תמיכה בכרית צוואר קצף זיכרון לרכב עם כיסוי נשלף נשימה נוחה הקלה ארגונומית וצוואר

ILS 3.33

בחנות

【חומר רך】 כיסוי בד של כרית מושב המכונית עשוי מבד סרוג בסגנון מעודכן, אשר הופך אותו לרך, ידידותי לעור ומתאים לכל העונות; כיסוי הכרית הוא הסרה וניתן לשטוף במכונה, ולא ליבת קצף רחיצה היא עמידות 【100% קצף זיכרון】 כריות משענת ראש מכוניות עשויות מקצף זיכרון בצפיפות גבוהה, שחוזר גם הוא לרגיל לאחר דחיסתו. הוא רך ונוח ואין לו ריח. 【רצועות מתכווננות אלסטיות】 אבזם באיכות גבוהה מאובטח מאוד על מושבך מונע כרית צוואר להחלפת מכונית או ליפול מהמושב, לתת אחיזה קבועה ועדיף לתמוך בצווארך, אתה יכול להתאים את גובה כרית המכונית שלך שאתה רוצה ו Ergonomic Commense & Pare Hap Hear】 כרית צוואר מכונית קצף זיכרון זו היא ארגונומית, יכולה לספק תמיכה רבה בעמוד השדרה הצווארי שלך ולראשך ולהגדיל את הנוחות שלך במכונית. 【שימוש נרחב】 ממליץ בחום לחברים, משפחות, עמיתים, אוהבים. ניתן להשיג במושב רכב, יו"ר משרדים, כיסא שיניים, יו"ר כורסה, יו"ר המשחק. מפרט : סוג : מושב רכב משענת ראש צוואר כרית מנוחה גודל : 13*10.5 אינץ מכיוון שזה עוזר להקל על כאבי צוואר, ראש וגב הנגרמים על ידי נהיגה. תמיכה בצוואר תמיכה בכרית נושמת וכיסוי בד רך שיכול לשמור על אוויר להסתובב היטב. והכיסוי נשלף וניתן לשטוף במכונה. כרית צוואר מכונית קצף זיכרון זו היא ארגונומית ויכולה לתת תמיכה רבה בעמוד השדרה הצווארי שלך. כרית משענת הראש משתמשת בקצף זיכרון עבה וצפיפות גבוהה שיכול לשמור על צורתו, להרגיש רך ונוח. כרית מנוחת צוואר ראש מושב מושב היא בדיוק מה שהמכונית שלך הייתה חסרה! מושלם למושב הנהג ולמושב הנוסע.

המאפיינים האחרים

Type:
Car Seat Headrest Neck Rest Cushion
Size:
13*10.2*5.5 Inch
Material:
Breathable Mesh Fabric + Memory Foam
If you need to drive for a long time,:
then this car seat headrest and neck cushion is an indispensable thing for you,:
because it helps to relieve neck, head and back pain caused by driving. Feature:
1.This neck support cushion breathable and soft cloth cover which can keep air circulating well.And the cover is removable and machine washable.:
2.This memory foam car neck cushion is ergonomic and can give great support for your cervical spine and head.:
3.Our headrest pad uses thick, high-density memory foam that can keep its shape, feel soft and comfortable.:
4.Car Seat Headrest Neck Rest Cushion is just what your car was missing! Perfect for the driver seat and passenger seat. :

הצעות דומות