CXTU RFID חוסם חסימת מבד מיגון אלקטרומגנטי מוליך EMF/EMI הגנה על נחושת חומר ניקל קרינה סמארטפון הגנה על מידע, רוחב 1.1
משופץ

CXTU RFID חוסם חסימת מבד מיגון אלקטרומגנטי מוליך EMF/EMI הגנה על נחושת חומר ניקל קרינה סמארטפון הגנה על מידע, רוחב 1.1

ILS 14.30

בחנות

בד מטלטל : בד מיגון בדרגה גבוהה עשוי מסיבי פוליאסטר, נחושת וניקוי, אטום לשריטות ובעל הולכה גבוהה דירוג ההגנה הוא מ- 10 MHz ל- 18 GHz. הגנת EMF : מוליך מאוד חשמלי, RF/EMI/EMF/LF חוסם ומפחית קרינה. מספק הגנה מפני קרינה מזיקה כמו אותות Wi Fi, גלי רדיו, אות טלפון, מחשב וכו 'קל לעבוד איתם : בעובי מתאים (0.23 מ"מ), הבד המוליך הוא מזרחה לחתוך ולתפור. הרוחב הוא 110 ס"מ, האורך הוא 100 ס"מ, שנמכר על ידי המונה, מגיע בחתיכה אחת באורך רציף. בשימוש נרחב : אידיאלי לחסימת אותות RF כמו טלפון סלולרי, כחול מדי, Wi Fi, GPS. עבור ארנק, כציפוי לשקיות סלולריות, שקיות כרטיסים, שקיות מפתח, מספקים לך הגנה מפני גניבת זהות כרטיס או דליפת מידע. שביעות רצון של 100% : אם יש לך שאלות או בעיות, אנא צור איתנו קשר, אנו ניתן לך פיתרון משביע רצון תוך 24 שעות. בד מטלטל : בד מיגון בדרגה גבוהה עשוי מסיבי פוליאסטר, נחושת וניקוי, אטום לשריטות ובעל הולכה גבוהה. דירוג ההגנה הוא מ- 10 MHz ל- 18 GHz. הגנת EMF : מוליך מאוד חשמלי, RF/EMI/EMF/LF חוסם ומפחית קרינה. מספק הגנה מפני קרינה מזיקה כמו אותות Wi Fi, גלי רדיו, אות טלפון, מחשב וכו 'קל לעבוד איתם : בעובי מתאים (0.23 מ"מ), הבד המוליך הוא מזרחה לחתוך ולתפור. הרוחב הוא 110 ס"מ, האורך הוא 100 ס"מ, שנמכר על ידי המונה, מגיע בחתיכה אחת באורך רציף. בשימוש נרחב : אידיאלי לחסימת אותות RF כמו טלפון סלולרי, כחול מדי, Wi Fi, GPS. עבור ארנק, כציפוי לשקיות סלולריות, שקיות כרטיסים, שקיות מפתח, מספקים לך הגנה מפני גניבת זהות כרטיס או דליפת מידע. שביעות רצון של 100% : אם יש לך שאלות או בעיות, אנא צור איתנו קשר, אנו ניתן לך פיתרון משביע רצון תוך 24 שעות. בד הגנה על EMF ● מפרט : - חומר : פוליאסטר + נחושת + גודל ניקל : 110 ס"מ/ 43 '' רוחב, 100 ס"מ/ 39 '' עובי : 0,23 מ"מ ● תכונות : - מיגון מפני RF/ EMI/ EMF/ LF - מוליכות חשמלית גבוהה- קל לשימוש, חתך ותפור רב-תכליתי. חסימת אותות, קרינה נגד, חסימת אותות RF כמו תא, כחול מדי, wifi, GPS. ● שטיפת טיפול ביד עדינה. בשל אור ויצירה שונה, המוצר עשוי להיות בעל הבדל צבע קל, תודה על ההבנה שלך- בגלל המדידה הידנית, יתכן שיש שגיאה מעט בגדלים, זה בלתי נמנע. תודה על הבנתך! ● שירות שירותי שירות לאחר המכירה עבורך. כל שאלה או בעיות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נהיה בשירותך תוך 24 שעות כדי לתת לך פיתרון משביע רצון (החזרה/החלפה/פיצוי).

המאפיינים האחרים

- MATERIAL:
polyester + copper + nickel
- SIZE:
110cm/43'' width, 100cm/39'' length
- THICKNESS:
0,23 mm
● FEATURES:
- shielding from RF/ EMI/ EMF/ LF:
- high electrically conductivity:
- Easy to use, cut and sew:
- Multi-purpose. Signal Blocking, Anti Radiation, blocking RF signals such as cell, blue-too-th, WiFi, GPS.:
● WASH CARE:
- Gentle hand wash recommend.:
- DO NOT machine wash, do not bleach, do not dry:
● WARM TIPS:
- Due to different shooting light and monitor, the product may have slight color difference, thank you for your understanding:
- Due to the manual measurement, there may be slightly error of the sizes, this is inevitable. Thank you for your understanding!:
● AFTER-SALE SERVICES:
Best service for you. Any questions or problems, please feel free to contact us, we will be at your service within 24 hours to give you a satisfactory solution(Return/replacement/compensation). Thank you! :

הצעות דומות