נייל זרוע שאר כרית, מקצועי מיקרופייבר עור מניקור יד כרית דוכן אמנות ציפורן נייל סלון טכנאי שימוש
משופץ

נייל זרוע שאר כרית, מקצועי מיקרופייבר עור מניקור יד כרית דוכן אמנות ציפורן נייל סלון טכנאי שימוש

ILS 1.67

בחנות

זה מניקור יד כרית הוא עשוי מעולה מיקרופייבר עור (בדיוק כמו עור אמיתי) אשר יהיה לוודא זה נשאר שמיש גם לאחר שנים של שימוש, וזה הוא רך ונוח מאוד כאשר נגע זה נייל אמנות יד כרית הוא מתאים עבור 99% נייל מנורות, את גובה של שלנו יד כרית נמדד בקפדנות. אתה יכול בקלות למקם את נייל מנורת תחת יד כרית, אשר יכול להביא לקוחות טוב נייל אמנות ניסיון בנוחות ובמהירות. מצויד עם 4 נירוסטה תמיכה רגליים : עמיד ויציב ולא חלוד, זה יכול לשאת גדול משקל, ולא לעוות, טוב יותר מהרגיל נייל אמנות יד כריות. ניקוי שאר זרוע הציפורן הוא קל גם כן, פשוט להשתמש במטלית רטובה הוא בסדר, לא לשטוף. יתר על כן, את יד כרית הוא מאוד אופנתי ואלגנטי; זה לא רק יתאים יפה למכוני ציפורניים ברחבי העולם, אבל גם עבור אנשי מקצוע ומתחילים להשתמש. הביצוע מעולה, פשוט ומראה אלגנטי, יפה ומעשי, להראות הטעם שלך. מושלם עבור נייל סלון או בבית שימוש, מתנה נפלאה עבור אשתו, חברה, נקבה חברים וכו'. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : נייל אמנות יד כרית חומר : מיקרופייבר עור מפוצל + נירוסטה תכונות : יד כריות הם נפוץ נייל אמנות, אשר גורם לך נוח כאשר עושה נייל אמנות, מייצב את ידיים, מפחית לחץ על ידיים, ומקל על יד עייפות. משתמש : ביתי, סלון ציפורניים, וכו'. 40 איקס 15 איקס 15.1 ברשימת חבילה : 1 איקס כרית יד 4 איקס רגל תמיכה 20 איקס בורג 1 איקס מפתח ברגים משושה הערה : 1. בבקשה לאפשר שגיאה קלה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט.

המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Nail Art Hand Pillow
Material:
Microfiber PU leather + stainless steel
Features:
Hand pillows are commonly used in nail art, which makes you comfortable when doing nail art, stabilizes the hands, reduces pressure on the hands, and relieves hand fatigue.
Uses:
Household, nail salon, etc.
Product Size:
Approx. 40 x 15 x 15.6cm / 15.7 x 5.9 x 6.1in
Package List:
1 x Hand Pillow :
4 x Support Leg :
20 x Screw :
1 x Hex Wrench :
Note:
1. Please allow slight error due to manual measurement. Thanks for your understanding. :
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard. :

הצעות דומות