ברזיל דגל תכליתי כפת כובעי גברים נשים ברזילאי רך למתוח גולגולת כובע אופנה צעיף עבור ריצה רכיבה על אופניים
משופץ

ברזיל דגל תכליתי כפת כובעי גברים נשים ברזילאי רך למתוח גולגולת כובע אופנה צעיף עבור ריצה רכיבה על אופניים

ILS 81.40

בחנות

100% פוליאסטר גודל : זה כובע היקף : 11.8 סנטימטרים (30 סנטימטרים), גובה : 11 סנטימטרים (28 סנטימטרים).זה רב תכליתי מזדמן ברזיל דגל כפת כובע מתאים ביותר גברים ונשים, גמישות טובה עושה את זה קל לשים על ולהמריא, נותן חוויה לובשת נוחה. חומר : זה אופנה ברזיל דגל כפת כובע הוא עשוי 95% פוליאסטר ו 5% ספנדקס. קל משקל, לנשימה ונוח ללבוש, שמירה אתה מגניב במזג האוויר חם וחם בחורף. עיצוב : לא אוהב את רגיל, שלנו תכליתי ברזיל דגל כובע פתוח למעלה כתמונה מראה, עושה מאוד חמוד ועיצוב מיוחד, מגוון שימוש (כובע, צוואר גייטר, צעיף). אתה יכול להתאים בהתאם להעדפות שלהם או רעיונות כדי ליצור את הסגנון שלהם. מתכוונן : את נוח חומר מאפשר לך להתאים את גודל כדי להתאים לך היטב,לא מדי לאבד או הדוק מדי.אחת גודל הוא מתאים לכל מבוגרים גברים ונשים. הזדמנויות מתאימות : זה אופנתי ברזיל דגל כפת הוא מתאים פנימי או חיצוני פעילויות,קניות, טיולים,טיולים או נסיעות באביב, קיץ, סתיו וחורף.יכול לשמש מעודן מתנת יום הולדת, חג מתנה ומתנה לחג המולד וכו'. מפרט : חומר : 95% פוליאסטר 5% ספנדקס גדלים : 11. הם למתוח מאוד גם, ובכך הם יכולים להתאים כמעט כל אנשים כולל ילדים, בני נוער כמו גם מבוגרים קל להתאים : יוניסקס מעודן ברזיל דגל כפת כובע, יצירת יפה ומסוגנן עיצוב, מתאים לכל סתיו וחורף ללבוש, כגון מעילים, מעילים, צעיפים או בגדים מזדמנים אחרים. יישום רחב : זה ברזיל דגל כובע יכול לשמש צוואר חם או צעיף, נשים של קוקו לאגד, מתאים לכל סוגים של ראש, אור וקל לשנות, קל לנשיאה, מזדמן אופנה כובע, ללבוש צורה. מתנה מושלמת : ברזיל דגל כפת כובע הוא מתנה מצוינת עבור ליל כל הקדושים, חג ההודיה, חג המולד, ראש השנה, חג האהבה, יום אב, יום האם, יום הולדת וחגים שונים. זה הוא מתנה חמה עבור משפחה וחברים.

המאפיינים האחרים

Material:
95% Polyester 5% Spandex
Sizes:
11.8inch-11inch. They Stretch Extremely Well, Thus They Can Fit Almost All People Including Kids, Teens As Well As Adults
Easy To Match:
Unisex exquisite Brazil Flag beanie hat, creating a beautiful and stylish design, suitable for any fall and winter wear, such as coats, Jackets, Scarves or other casual clothing.
Wide Application:
This Brazil Flag Hat Can Be Used As A Neck Warmer Or Scarf, Women'S Ponytail Bind, Suitable For All Kinds Of Head, Light And Easy To Change, Easy To Carry, Casual Fashion Hat, Wear Shape.:
Perfect Gift:
Brazil Flag Beanie Hat is Excellent gift for Halloween, Thanksgiving, Christmas, New Year, Valentine's Day, Father's Day, Mother's Day, birthday and various holidays. It is a warm gift for family and friends.

הצעות דומות