חימום מעטפת חימום מעטפת חימום חשמלי מעטפת לפור בוראטורי תרמוסטטי חשמלי חימום מעיל טמפרטורת שליטה
משופץ

חימום מעטפת חימום מעטפת חימום חשמלי מעטפת לפור בוראטורי תרמוסטטי חשמלי חימום מעיל טמפרטורת שליטה

ILS 1.33

בחנות

מעטפת חימום מיושמת באופן נרחב על מכללות, תעשיות פטרוכימיות, רפואה ומוסדות להגנת הסביבה לחימום נוזלי מעטפת חימום היא משתמשת בסיבי זכוכית נטולי אלקלי בטמפרטורה גבוהה כחומר בידוד, אוטמת את חוט ההתנגדות בשכבת הבידוד. מעטפת חימום למוצר יש את היתרונות של שטח חימום גדול, חימום מהיר, אפקט שימור חום טוב, להבה לא ברורה וכלי זכוכית לא קלים למגע. מעטפת חימום באמצעות מעגל ויסות מתח אלקטרוני מתקדם שאינו אלקטרוני, עבור מוכן עם ויסות טמפרטורה מכני, יש לו חיי שירות ארוכים וויסות טמפרטורה גדול לטווח. מעטפת חימום למעטפת החימום החשמלי יש פונקציה של ייצוב מתח, שהוא ציוד החימום האידיאלי ביותר עבור בורטוריות לאפור ומכשירים כימיים עדינים. מיושם באופן נרחב למכללות, תעשיות פטרוכימיות, רפואה ומוסדות להגנת הסביבה לחימום נוזלים. הוא משתמש בסיבי זכוכית נטולי אלקלי בטמפרטורה גבוהה כחומר בידוד, אוטם את חוט ההתנגדות בשכבת הבידוד. למוצר יש את היתרונות של שטח חימום גדול, חימום מהיר, אפקט שימור חום טוב, להבה לא ברורה, ולא קל לגעת בכלי זכוכית. באמצעות מעגל ויסות מתח אלקטרוני מתקדם שאינו אלקטרוני, בהשוואה לוויסות טמפרטורה מכני, יש לו חיי שירות ארוכים וטווח ויסות טמפרטורה גדול. למעטפת החימום החשמלי יש פונקציה של ייצוב מתח, שהוא ציוד החימום האידיאלי ביותר למעבדות ולמכשירים כימיים עדינים.מפרט : סוג פריט : מעטפת חימוםחומר : פלדה מגולגלת קרה, סיבי זכוכית נטולי אלקלייישום : מעילי חימום חשמליים משמשים בעיקר לחימום נוזלים במעבדות אוניברסיטאיות, פטרוכימיים, תרופות, הגנת הסביבה ותעשיות אחרותטווח התאמת טמפרטורה : טמפרטורת הסביבה ~ 350 אורך (התאמת טמפרטורה ללא מדרגות)טמפרטורה מקסימלית : 380 אורך זמן עבודה : רציףכיצד להשתמש : 1. את חשמלי חימום מעטפת יש מתח ייצוב פונקציה, להפעיל את מתג הפעלה, ואת מתג מחוון אור הוא על. סובב את הכפתור, נורית חיווי העבודה דולקת, כוונן את מתח הכפתור כדי לשלוט בטמפרטורה, ולהשיג את המטרה של טמפרטורה קבועה. בהתחלה, את מתח צריך לא להיות מותאם מדי גבוהה, והטמפרטורה צריך להיות מוגבר לאט, אחרת את דוד עשוי להיות פגום אם הטמפרטורה גבוהה מדי.רשימת אריזה : 1 איקס חימום מנטל1 איקס מדריך הוראות.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Heating Mantle
Material:
Cold Rolled Steel, Alkali-Free Glass Fiber
Application:
Electric heating jackets are mainly used for liquid heating in university laboratories, petrochemical, pharmaceutical, environmental protection and other industries
Temperature Adjustment Range:
Ambient Temperature ~ 350℃ (stepless temperature adjustment)
Maximum Temperature:
380℃
Working Time:
Continuous
How to Use:
1. The electric heating mantle has a voltage stabilization function, turn on the power switch, and the switch indicator light is on.2. Turn the knob, the work indicator light is on, adjust the knob voltage to control the temperature, and achieve the purpose of constant temperature.3. At the beginning, the voltage should not be adjusted too high, and the temperature should be increased slowly, otherwise the heater may be damaged if the temperature is too high.:
packing list:
1 x Heating Mantle:
1 x Instruction Manual:

הצעות דומות