שחיקה וליטוש ראש 5 יחידות 1/4 שוק טונגסטן קרביד כרסום קאטר רוטרי כלי בר מקדח חיתוך קצה עבור מתכת נגרות גילוף כלי
משופץ

שחיקה וליטוש ראש 5 יחידות 1/4 שוק טונגסטן קרביד כרסום קאטר רוטרי כלי בר מקדח חיתוך קצה עבור מתכת נגרות גילוף כלי

ILS 42.70

בחנות

מאוד מתאים להסרת מתכת קוצים לאחר חיתוך, החלקת ריתוכים, טחינת מסמרות והסרת חלודה הוא מתאים גם לחידוד סכינים, מספריים ולהבי מכסחת דשא. כפול-לחתוך סגנון יש שורות של חיתוך שיניים לחתוך בשני מצטלבים כיוונים עבור מהיר חומר הסרת מחוספס גימור. קשיות עיבוד להגיע 70. עבור חשמלי או פנאומטי כלי כונן (יכול גם לשמש במכונה כלי). המהירות של כלים חשמליים או פנאומטיים בדרך כלל הוא 6000-50000 סיבובים לדקה. להפוך את ליטוש של מוצר בהיר, טוב יותר בשימוש עבור פריטים שונים, כגון מתכת, עץ, ירקן, אגת, וכו'.מפרט : חדש לגמריחומר : טונגסטן קרבידחריץ : כפול לחתוך מוצקחיתוך קצה קוטר : 6 ממ, 8 ממ, 10 ממ, 12 ממ, 14 ממק קוטר : כ. 6 ממתכונה : כפול-לחתוך סגנון יש שורות של חיתוך שיניים לחתוך בשני מצטלבים כיוונים עבור מהיר חומר הסרת מחוספס גימור.קשיות עיבוד להגיע 70.עבור חשמלי או פנאומטי כלי כונן (יכול גם לשמש במכונה כלי).המהירות של כלים חשמליים או פנאומטיים בדרך כלל הוא 6000-50000 סיבובים לדקה.מתאים להסרת שבבים וליטוש ברזל יצוק, חיתוך, גילוף חריטה, פלדה יצוקה, פלדת פחמן, סגסוגת פלדה, נירוסטה וחומרים אחרים.חוזק גבוה וקשיות.קל לשימוש, בטוח ואמין.חבילה כללה : 5 יחידות קרביד רוטרי בוריםהערה : בבקשה לאפשר 1-5 ממ שגיאות בשל מדידה ידנית.צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה על המסך מאז צגים אינם מכוילים אותו.

המאפיינים האחרים

Brand new:
Material:
Tungsten Carbide
Groove:
Double Cut Solid
Cutting Edge Diameter:
6mm, 8mm, 10mm, 12mm, 14mm
Shank Diameter:
approx. 6mm
Feature:
Double-cut style has rows of cutting teeth cut in two intersecting directions for fast material removal and a rougher finish.:
Machining hardness reach HRC70.:
For electric or pneumatic tool drive (can also be used in machine tool).:
The speed of the electric or pneumatic tools usually is 6000-50000 revolutions per minute.:
Suitable for deburring and polishing cast iron, cutting, engraving carving, cast steel, carbon steel, alloy steel, stainless steel and other materials.:
High strength and hardness.:
Easy to use, safe and reliable.:
Durable in use.:
Package included:
5pcs x Carbide Rotary Burrs:
Note:
Please allow 1-5mm errors due to manual measurement.:
Item color displayed in photos may be showing slightly different on your monitor since monitors are not calibrated same. :

הצעות דומות