BBGS פלדת פחמן חלולה מעמד, מעמד מטריית מטריית חיזוק מתלה לאחסון מקורה ומלבני חיצוני עם מגש מים, 4 ווים
משופץ

BBGS פלדת פחמן חלולה מעמד, מעמד מטריית מטריית חיזוק מתלה לאחסון מקורה ומלבני חיצוני עם מגש מים, 4 ווים

ILS 3.33

בחנות

● גודל עמדת המטרייה הוא 145 ס"מ, שיכול להכיל מספר מטריות מתקפלות באורך מלא כוללות מטריות קצרות וארוכות, קנים, פרחים יבשים, צינורות תמונה צבועים וכו ' , לא קל ליפול. הצבע להגנת הסביבה מונעים את דוכן המטרייה ממרחב חלודה , קישוט נהדר לקישוט הקולוקציה במבואה, למשרד הבית , סלון מסדרון מסדרון. ● מעמד המטרייה בעל תכנון הומניזציה עם מגש השלדה כדי למנוע את הרטבה הרצפה !!! אינך צריך לדאוג שהמים ייצאו , אתה יכול לשים מטריה רטובה ויבשה לפי הביקוש שלך!. ● דפוס חלול, יכול לשמור על אוורור טוב לגרום למטריה שלך לנשום בחופשיות, במיוחד לשמור על הבית או המשרד שלך ובמקומות אחרים שאתה שם נקי בימים גשומים !!!. ● יש לנו צוות שירות לקוחות נהדר כדי לוודא את שביעות הרצון של הלקוחות! אם אתה נתקל בבעיה כלשהי בעת השימוש, אנא צור איתנו קשר ונענה תוך 24 שעות!. ● גודל עמדת המטרייה הוא 14.5 ס"מ, שיכול להכיל מספר מטריות מתקפלות באורך מלא כוללות מטריות קצרות וארוכות, קנים, פרחים יבשים, צינורות תמונה צבועים וכו ' , לא קל ליפול. הצבע להגנת הסביבה מונעים את דוכן המטרייה ממרחב חלודה , קישוט נהדר לקישוט הקולוקציה במבואה, למשרד הבית , סלון מסדרון מסדרון. ● מעמד המטרייה בעל תכנון הומניזציה עם מגש השלדה כדי למנוע את הרטבה הרצפה !!! אינך צריך לדאוג שהמים ייצאו , אתה יכול לשים מטריה רטובה ויבשה לפי הביקוש שלך!. ● דפוס חלול, יכול לשמור על אוורור טוב לגרום למטריה שלך לנשום בחופשיות, במיוחד לשמור על הבית או המשרד שלך ובמקומות אחרים שאתה שם נקי בימים גשומים !!!. ● יש לנו צוות שירות לקוחות נהדר כדי לוודא את שביעות הרצון של הלקוחות! אם אתה נתקל בבעיה כלשהי בעת השימוש, אנא צור איתנו קשר ונענה תוך 24 שעות!. ✿ תיאור : עמדת המטריה היא עשיית ברזל. אתה יכול להכניס פינות או בכניסות מבלי להוסיף עומס לביתך או למשרד שלך. עם עמדת המטרייה המעשית לתפוס עיניים זו, אין צורך עוד שתמצא בשום מקום למטרייה כשגשם, או שהמשפחה שלך זורקת את המטריות הרטובות לכל מקום כשחזרו הביתה בחוץ. זה רק העיצוב שיכול לעזור לך להכין בית מסודר וחיים נוחים. מפרט : שם מוצר : מטרייה סטנדמנית : Iron Process : Static Paint Process : 1 * סצנת מתלה לאחסון מטרייה : בית, חברה, מבואה, מלון וכו '. חנות זו מוכרת רק דוכני מטריות, זה לא כולל פריטים אחרים 2. בגלל צגים שונים, למוצר יהיה מעט הבדל צבעוני, אנא עיין במוצר בפועל, תודה . מכיוון שהמוצר נמדד ביד, השגיאה היא 1-3 ס"מ. אנא עיין במוצר בפועל, תודה על הבנתך.

המאפיינים האחרים

Product name:
Umbrella stand
Material:
Iron
Process:
static paint process
Color:
White
Product Dimension:
14.5 x 14.5 x 51.5 cm, 5.7 x 5.7 x 20.3 inches
Package Contents:
1 * umbrella storage rack
Use scene:
home, company, foyer, hotel, etc.
✿ Tips:
1. This shop only sells umbrella stands, this does not include other items:
2. Due to different monitors, the product will have a little color difference, please refer to the actual product, thank you.:
3. Since the product is measured by hand, the error is 1-3CM. Please refer to the actual product, thank you for your understanding. :

הצעות דומות