כלב חלוק רחצה פיג ' מה שינה בגדים מקורה רך לחיות מחמד אמבט ייבוש מגבת בגדי עבור גור כלבים
משופץ

כלב חלוק רחצה פיג ' מה שינה בגדים מקורה רך לחיות מחמד אמבט ייבוש מגבת בגדי עבור גור כלבים

ILS 0.67

בחנות

עשוי כותנה, רך וחיות מחמד, מתאים שלך חמוד גור כלב מעוצב עם חגורה מתכווננת לכושר טוב יותר; קל ללבוש וליפול. מספק דרך אידיאלית כדי להגן על כלבים מפני קירור לאחר רחצה או הליכה בגשם. הוא מספק ספיגה מקסימלית והסרת לכלוך תוך שמירה על חיית המחמד שלך חם ונוח. זה גם באופן מלא מכונת רחיץ ונמשך זמן רב יותר. עשוי כותנה, רך וחיות מחמד, מתאים שלך חמוד גור כלב.מעוצב עם חגורה מתכווננת לכושר טוב יותר; קל ללבוש וליפול.מספק דרך אידיאלית כדי להגן על כלבים מפני קירור לאחר רחצה או הליכה בגשם. הוא מספק ספיגה מקסימלית והסרת לכלוך תוך שמירה על חיית המחמד שלך חם ונוח. זה גם באופן מלא מכונת רחיץ ונמשך זמן רב יותר.מפרט : חומר : פוליאסטרצבע : לבןמטרה קהל : כלביםחבילה כולל : 1* חיות מחמד אמבט מגבתאם יש לך שאלות על המוצר, אנא צור איתי קשר, אנחנו נתקשר אליכם בתוך 24 שעות ולתת לך תשובה מספקת.לשימוש חוזר חלוקי רחצה, שלנו לחיות מחמד מגבות יכול להיות מאוחסן במכונית שלך עבור נסיעות או להשתמש בבית. זה יהיה להגן על הספה שלך, שטיח, מכונית, מיטה, רצפה, וכיסא. ניתן לכוונן את החזה והצוואר העגולים כדי לכסות טוב יותר את גוף חיית המחמד.

המאפיינים האחרים

Material:
Polyester
Color:
White
Target Audience:
Dogs
Package Include:
1* pet bath towel:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Reusable bathrobes, our pet towels can be stored in your car for travel or use at home. It will protect your sofa, carpet, car, bed, floor, and chair. The round chest and neck can be adjusted to better cover the pet’s body :

הצעות דומות