LSJzz ניתן לתלות את המטבח עם מברשת שטיפת כלים ממלאת נוזלים ארוכת-ידיים. הטיהור והירידה של הכיריים לא יפגעו במברשת ניקוי הסיר.
משופץ

LSJzz ניתן לתלות את המטבח עם מברשת שטיפת כלים ממלאת נוזלים ארוכת-ידיים. הטיהור והירידה של הכיריים לא יפגעו במברשת ניקוי הסיר.

ILS 18.20

בחנות

נוח להחזקה : ידית ארוכה נוחה, נקייה וללא מאמץ, נוח להחזיק, נקי ללא מבט סתום, מעוצב במיוחד לעפר קשה, קרצוף חזק לא קל ליפול : נטיעת מכונות, לא קל ליפול, השיער גמיש ויציב, אינו מתפתל או נשבר, קל להפעלה, מברשת עדינה, קל לייצור קצף. עיצוב חור תלוי : קל לתלייה, לתלות לייבוש בהישג יד, לא קל לגידול כתמים, תוך חיסכון בשטח, טוב יותר ויותר סניטרי. עמיד : השיער העדין הטבעי הוא בטוח ובריא, אינו פוגע בעור ובמשטח החפץ, עמיד ולא ניתן לתכלה. לאחר הסמוקה, הוא נקי : לא קל לשמור על לכלוך, והלכלוך מופרד במהירות על ידי שטיפה עם מים זורמים, פשוט ונוח ומאורור. נוח להחזקה : ידית ארוכה נוחה, נקייה וללא מאמץ, נוח להחזיק, נקי ללא מבט סתום, מעוצב במיוחד לעפר קשה, קרצוף חזק. לא קל ליפול : נטיעת מכונות, לא קל ליפול, השיער גמיש ויציב, אינו מתפתל או נשבר, קל להפעלה, מברשת עדינה, קל לייצור קצף. עיצוב חור תלוי : קל לתלייה, לתלות לייבוש בהישג יד, לא קל לגידול כתמים, תוך חיסכון בשטח, טוב יותר ויותר סניטרי. עמיד : השיער העדין הטבעי הוא בטוח ובריא, אינו פוגע בעור ובמשטח החפץ, עמיד ולא ניתן לתכלה. לאחר הסמוקה, הוא נקי : לא קל לשמור על לכלוך, והלכלוך מופרד במהירות על ידי שטיפה עם מים זורמים, פשוט ונוח ומאורור. שם : ניקוי מברשת חומר : ABS+Nylon Bristlessize : 31*7.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות