לחץ על ציפורניים ציפורניים מלאכותיות לביש סתיו וחורף נייל מדבקות לביש קצר נייל אמנות חתיכות
משופץ

לחץ על ציפורניים ציפורניים מלאכותיות לביש סתיו וחורף נייל מדבקות לביש קצר נייל אמנות חתיכות

ILS 2.33

בחנות

חבילה כללה : אתה תקבל 24 חתיכות של ציפורני שווא ב 12 גדלים + 1 חתיכה של אלכוהול כותנה + 1 חתיכה של ג ' לי דבק + 1 חתיכה של נייל מקל + 1 חתיכה של פצירה + 1 חתיכה של דבק נוח : ציפורניים מלאכותיות מעוצבות על פי העקמומיות של ציפורניים נשיות, בעובי בינוני ובכושר טבעי, מה שהופך את האפקט הלובש לטבעי ונוח יותר. עמיד שווא ציפורניים : הם קל לשים על ולהמריא, לא קל שבב, לשבור או לדעוך, לא לפגוע הציפורניים שלך, ואת אפקט יכול להימשך 1-2 שבועות. קל לשימוש : את ציפורני שווא הם קל לשימוש ויכול להיעשות רק כמה דקות, מתאים למתחילים אמנות ציפורן ונשים מי צריך מהיר מניקור.מעוטר עם דפוסים שונים, לבחור האהוב עליך. יישום רחב : ציפורני שווא מתאים לאירועים חברתיים שונים, מאוד מתאים לחתונות, לנשפי, היכרויות, גם מתאים עבור ליל כל הקדושים, חג המולד ופסטיבלים אחרים.רעיון מתנה גדול לזוגות, משפחה וחברים. 24 יח ' קופסא מזויף ציפורניים לביש סתיו חורף נייל מדבקות לביש קצר נייל אמנות שבביםמפרט : שם : מזויף ציפורנייםרשימת חבילה : אתה תקבל 24 חתיכות של ציפורניים מזויפות ב 12 גדלים + 1 חתיכה של אלכוהול כותנה + 1 חתיכה של ג ' לי דבק + 1 חתיכה של נייל מקל + 1 חתיכה של פצירה + 1 חתיכה של דבק.ציפורניים אלה יכול להיות משוחק בנשף, מסיבה או כל אירוע מיוחד, מתנה גדולה עבור נשים או בנות.הבחירה של הקיץ הזה לעזור לך להשוויץ ביופי הידיים שלך.בבקשה לשמור על הציפורניים שלך נקי ויבש לפני השימוש נייל דבק, את ג ' לי דבק יכול להפוך את הציפורניים לשימוש חוזר, אם אתה צריך יותר עמיד, אנו ממליצים להשתמש נייל דבק.שירות : אם יש לך שאלות, אתה יכול לספר לנו באמצעות דואר אלקטרוני, אנחנו נענה לך בהקדם האפשרי.

המאפיינים האחרים

Name:
fake nails
Package List:
You will receive 24 pieces of fake nails in 12 sizes + 1 piece of alcohol cotton + 1 piece of jelly glue + 1 piece of nail stick + 1 piece of nail file + 1 piece of glue.
These nails can be worn at prom, party or any special occasion, great gift for women or girls.This summer's choice to help you show off the beauty of your hands.:
Please keep your nails clean and dry before using the nail glue, the jelly glue can make the nails reusable, if you need more durable, we recommend using nail glue.:
Service:
If you have any questions, you can tell us by email, we will reply you as soon as possible.

הצעות דומות