מד pH מקצועי 0.01 pH בודק איכות מים דיוק גבוה עם טווח מדידה של 0-14 pH לאקווריום, בריכת שחייה, בוחן pH חיצוני נגד החלקה על SLIP.
משופץ

מד pH מקצועי 0.01 pH בודק איכות מים דיוק גבוה עם טווח מדידה של 0-14 pH לאקווריום, בריכת שחייה, בוחן pH חיצוני נגד החלקה על SLIP.

ILS 10.99

בחנות

【יישום רחב】 מד p H זה מתאים למגוון הזדמנויות, כולל בריכות שחייה, מי ברז, מבשלת בית, בדיקת מעבדה, תחזוקת אקווריום, תזונה הידרופונית וכו ' של תמיסת הדגימה שונה מזו של הפיתרון הסטנדרטי, מערכת הפיצויים האוטומטית לטמפרטורה (ATC) תתאים את הטמפרטורה שלה כדי למדוד במדויק את ערך ה- p H של הדגימה בטמפרטורה של 0 ° C-80 מעלות צלזיוס (32 ° F-176 ° F ), מה שמבטיח כי נתוני המדידה אינם מושפעים מטמפרטורת המים 【מד PH דיוק גבוה】 מד p H זה משתמש בחיישן אלקטרודה נורת זכוכית רגיש שיכול לקרוא במהירות ובאופן ברור לערכי p H מדויקים בטווח המדידה 0-14. זה יכול לבדוק במדויק p H של ± 0. 【קל לשימוש ונשיאה】 זה לא צריך להשתמש, פשוט הסר את כובע מד ה- p H, הכניס למים הבדיקה, לחץ על כפתור "על" ואז אתה יכול להשיג את ה- p H של מי הבדיקה. עם גודל 155*31*18 מ"מ/6.7 אינץ ', בוחן ה- p H הזה הוא COMAPCT ואור, מה שמקל על הנשיאה בעת היציאה. אתה יכול להכניס אותו לכיס שלך. 【דרכי כיול】 לבוחן p H זה יש שתי דרכי כיול. הראשון הוא כיול אוטומטי, מה שאומר שבוחן p H זה יכול להתאים בהתאם לטמפרטורת המים ואיכות אוטומטית, מה שהופך את קריאת החומציות במהירות. בינתיים, אתה יכול גם לכייל את הבוחן באמצעות כפתור הנגיעה "קל" באמצעות אבקת חיץ כיול. 【יישום רחב】 מד p H זה מתאים למגוון הזדמנויות, כולל בריכות שחייה, מי ברז, מבשלת בית, בדיקת מעבדה, תחזוקת אקווריום, תזונה הידרופונית וכו ' של תמיסת הדגימה שונה מזו של הפיתרון הסטנדרטי, מערכת הפיצויים האוטומטית לטמפרטורה (ATC) תתאים את הטמפרטורה שלה כדי למדוד במדויק את ערך ה- p H של הדגימה בטמפרטורה של 0 ° C-80 מעלות צלזיוס (32 ° F-176 ° F ), מה שמבטיח כי נתוני המדידה אינם מושפעים מטמפרטורת המים. 【מד PH דיוק גבוה】 מד p H זה משתמש בחיישן אלקטרודה נורת זכוכית רגיש שיכול לקרוא במהירות ובאופן ברור לערכי p H מדויקים בטווח המדידה 0-14. זה יכול לבדוק במדויק p H של ± 0. 【קל לשימוש ונשיאה】 זה לא צריך להשתמש, פשוט הסר את כובע מד ה- p H, הכניס למים הבדיקה, לחץ על כפתור "על" ואז אתה יכול להשיג את ה- p H של מי הבדיקה. עם גודל 155*31*18 מ"מ/6.7 אינץ ', בוחן ה- p H הזה הוא COMAPCT ואור, מה שמקל על הנשיאה בעת היציאה. אתה יכול להכניס אותו לכיס שלך. 【דרכי כיול】 לבוחן p H זה יש שתי דרכי כיול. הראשון הוא כיול אוטומטי, מה שאומר שבוחן p H זה יכול להתאים בהתאם לטמפרטורת המים ואיכות אוטומטית, מה שהופך את קריאת החומציות במהירות. בינתיים, אתה יכול גם לכייל את הבוחן באמצעות כפתור הנגיעה "קל" באמצעות אבקת חיץ כיול.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות