גיליון נחושת של Yuesfz גיליון נחושת גיליון נחושת מתכת 99.9% צלחת נייר כסף פופולרית שכבות אטומות למים 0. 1mmx100mmx1m צלחת
משופץ

גיליון נחושת של Yuesfz גיליון נחושת גיליון נחושת מתכת 99.9% צלחת נייר כסף פופולרית שכבות אטומות למים 0. 1mmx100mmx1m צלחת

ILS 72.92

בחנות

הביאו את רעיונות המלאכה שלכם לחיים - אידיאלי עבור עבודות יד, אמייל, שיקום נחושת, יצירת או פרויקטים חשמליים חומר עבה פופולרי לשכבה גג ועמידה למים. הביאו כמה צבע ומרקמים חדשים לאחד מפרויקטי המלאכה שלכם. כל כך הרבה פרויקטים ייהנו מהנחושת היפה הזו. יכול להיות קשה, חזק. נהדר לריתוך ולהיבוי. יש התנהגות מכנית נחמדה ויציבות תרמית. תכונות ושימושים- נחושת נמצאת בשימוש נרחב בפיתוח מוצרים, ניסויים ב- DIY, תחזוקה, ייצור וכו '. מושלם למגוון גדול של פרויקטים שנעים בין אומנויות, מלאכות או עבודות תחביבים ועד שימוש תעשייתי ומדעי. טוב במוצרי חשמל, צפיפות מעולה, מוליכות תרמית, מוליכות טובה ו. ניתן להשתמש במוליך, תרמי וריתוך. יש לו יכולת מכונה טובה. זה קל להתעסק וריתוך, ועמידות בפני קורוזיה, אך קל לייצור סדקי קורוזיה. מגוון רחב של שימושים, יכול ליצור כל מיני אביזרים או יצירות אמנות. נחושת רד היא 99. זה הדגים במלואם את משיכותם, מוליכות חשמלית טובה, מוליכות תרמית. נחושת נמצאת בשימוש נרחב בייצור חוטים, כבלים, מברשות, ניצוצות, ציוד חשמלי ותרמי, תעשייה כימית ותעשיות אחרות. מפרט : גודל מוצר : 0.1 MMX100 MMX1 M טוהר נחושת : 99.9%חומר : שיטות עיבוד נחושת : מכונת לייזר, CNC מחשב מחשב גונג, מכונת חריטה, מאפייני מכונת כרסום : תכונות מוצר : תכונות מכניות טובות, פלסטיות חמה שפירה , חוזק גבוה, פלסטיות טובה, יכולת ריתוך טובה, שימושים : מגוון רחב של שימושים, כמו חגורות מיכל מים, אספקת מים וצינורות ניקוז, מדליות, , מפוח, צינורות סרפנטין, מוצרים קטנים מורכבים, עבודות יד, חלקי חומרה, כלי נגינה וכו '. החבילה כלולה : 1 x שירות נחושת : אם יש לך בעיה במוצר זה, אנא אל תהסס לפנות אלינו. ואנחנו נפתור את הבעיה שלך בהקדם האפשרי. ניתן להשיג מגוון מפרטים כדי לענות טוב יותר על הצרכים שלך. אם יש לך שאלות, אנא שלח לנו הודעה דוא"ל או השאיר לנו הודעה. אנו נספק לכם את העצות הטובות ביותר וחוויית השירות לאחר המכירה המשביעת רצון.

המאפיינים האחרים

Product size:
0.1mmx100mmx1m
Copper purity:
99.9%
Material:
Copper
Processing methods:
Laser machine, CNC computer gong, engraving machine, milling machine
Characteristics:
Product features:
Good mechanical properties, benign hot plasticity, high strength, good plasticity, good weldability,
Uses:
A wide range of uses, such as water tank belts, water supply and drainage pipes,medals,bellows, serpentine pipes, complex small products,handicrafts, hardware parts, musical instruments,etc.
Package Included:
1 x copper Roll:
Service:
If you have any problem with this product, please feel free to contact us. And we will solve your problem as soon as possible.:
A variety of specifications are available to better meet your needs.:
If you have any questions, please email or leave a message to us. We will provide you with the best advice and satisfactory after-sales service experience. :

הצעות דומות