שקית מתנה ליוטה של ​​סינסטור נמר שקית שיק מתנה יוטה עם תיק יוטה של ​​תיק יוטה. שקיות מכולת לשימוש חוזר לנשים
משופץ

שקית מתנה ליוטה של ​​סינסטור נמר שקית שיק מתנה יוטה עם תיק יוטה של ​​תיק יוטה. שקיות מכולת לשימוש חוזר לנשים

ILS 3.33

בחנות

בד, יוטה שטיפת ידיים בלבד. *【גדלים מרובים וקיבולת גדולה】 : לשקיות המתנה ליוטה שלנו יש ארבעה גדלים : XS (9.1 אינץ '), S (11.9 אינץ'), מ '(12.1 אינץ '), רצועת הידית/הכתף באורך של 6.7 אינץ', תלוי בגודל. קיבולת גדולה יכולה לאחסן את הצרכים היומיומיים שלך כמו בגדים, מגבות, מטריות, כוסות תרמוס וכו '. *【טבעי ידידותי לסביבה ושימוש חוזר】 : עשוי פשתן יוטה סביבתית טבעית, הכיס המודפס הוא 100% בד פוליאסטר. אין ריח לא נעים, כך שאתה לא צריך לדאוג לבטיחות המשפחה שלך. שקיות מתנה של יוטה בטוחות וידידותיות לסביבה וניתן להשתמש בהן כל הזמן מבלי לגרום לבזבוז. *【עיצוב חיצוני פנימי】 : תיקי המתנה של יוטה שלנו בחוץ עם כיס בד רוכסן, שיכול לאחסן את המפתחות, הארנקים, מגבות הנייר וכו ' פריטים כמו מטריות וכוסות תרמוס. בפנים עם ציפוי, קל לניקוי וניתן לשימוש חוזר. *【רב-תכליתי】 : שקיות מתנה ליוט זה מתאימות מאוד לקניות, חדר כושר, חוף, נסיעות, מסיבה ושימוש יומי אחר. עם שקיות מתנה יוטה ידידותיות לסביבה ועמידות, אינך צריך עוד להשתמש בתיק חד פעמי. זה יכול לשמש גם למלון, ימי הולדת, חתונות ושקיות מתנה של שושבינה ושקיות תיקים. *【עיצוב אופנה ומתנה אידיאלית】 : עיצוב מסוגנן ופשוט, עם דפוסי הדפסה ייחודיים, בהירים ויפים. רצועת כתף רכה ניידת ונוחה. תחתון מחוזק ותפרים, הפכו את שקיות המתנה של יוטה עמידות יותר. מתאים מאוד למתנות לחג המולד, מתנות ליום הולדת, מתנות ליום האהבה לאשתך, אמא, חברה, עמיתים וכו ' תחושת אופנה לחיים הירוקים שלך! תוספת חובה לקולקציות אביזרי הקיץ שלך! מפרט : גודל : XS (9.1 אינץ חבילת הכיס כוללת : 1* תיק יוטה תיק נדיב קיבולת : תיקים גדולים יכולים לאחסן פריטים גדולים כמו בגדים, מגבות, מטריות, כוסות תרמוס וכו 'עם רוכסנים מונעים מהפריטים ליפול בקלות. כיס חיצוני בד מודפס יכול לאחסן מפתחות, ארנקים, רקמות ופריטים קטנים אחרים לגישה נוחה. שקיות יוטה : ציפוי בתוך תיק הדבקה, שיכולים להכתים ביעילות עמיד, קל לניקוי וניתן לשימוש חוזר. ידידותי לסביבה טבעית : -מעוצב של בד יוטה טבעי, אין ריח לא נעים, בטוח וידידותי לסביבה, וניתן להשתמש בו מחדש מבלי לגרום לבזבוז. תיק מתנה ליוטה אופנה : תיק חוף טבעי ויפה מתאים מאוד לקניות, נסיעות, יציאה, חוף, בריכה, מסיבה ושימוש יומיומי. משמש גם כשקית מתנה למלון, יום הולדת, חתונה, שושבינות. שקיות מתנה של Burlap היא מתנות נהדרות לחג המולד, מתנות ליום הולדת, מתנות ליום האהבה, מתנות יום נישואין לאשתך, אמא, חברה ועמיתיהם. טיפים : מומלץ לשטוף ביד, לתלות בצל, לא לשטוף או להכות (סחוט חלקית).

המאפיינים האחרים

SIZE:
XS (9.8*9.8*7.1 inch):
S (11.8*8.7*5.9 inch):
M (12.6*14.6*7.1 inch):
L (16.9*12.6*7.1 inch):
MATERIAL:
Jute cloth + 100% polyester canvas print pocket:
PACKAGE INCLUDE:
1* jute tote bag:
Generous Capacityy:
-Big bags can store large items such as clothes, towels, umbrellas, thermos cups, etc. With zippers stop the items from falling easily.:
-Printed canvas outer pocket can store keys, wallets, tissues and other small items for easy access.:
Jute Bags:
-Coating inside the burlap tote bag, which can effectively stain resistant, easy to clean, and reusable.:
Natural Eco-friendly:
-Made of natural jute cloth, no unpleasant smell, safe and environmentally friendly, and can be reused without causing waste.:
Fashion Jute Gift Bag:
-Natural and beautiful beach bag is very suitable for shopping, traveling, going out, beach, pool, party and daily use. Also be used as gift bag for hotel, birthday, wedding, bridesmaids. :
-Burlap gift bags is a great Christmas gifts, birthday gifts, Valentine's Day gifts, anniversary gifts for your wife, mother, girlfriend and colleagues.:
Tips:
Recommended to wash by hand, hang in the shade, do not rinse, or wring out (partially squeezed):

הצעות דומות