עץ ינשוף תכשיטי תיבת מארגן - בעבודת יד לטייח דקור תכשיטי ארגונית תיבת עבור נשים בנות-דקורטיבי מזכרת תיבת אוצר חזה תכשיט מחזיק.
משופץ

עץ ינשוף תכשיטי תיבת מארגן - בעבודת יד לטייח דקור תכשיטי ארגונית תיבת עבור נשים בנות-דקורטיבי מזכרת תיבת אוצר חזה תכשיט מחזיק.

ILS 14.99

בחנות

את עץ ינשוף תכשיטי תיבת הוא נקי ומודרני עיצוב בהשתתפות עם קלאסי תכשיטי תיבה, מודרני עיצוב שנראה נהדר; עשוי מנגו עץ, זה את שילוב מושלם של סגנון ופונקציונליות זה תכשיטי ארגונית הוא קלאסי עץ תכשיטי אחסון מקרה אשר נבנה מעץ אמיתי. בראש הקופסה חקוק ינשוף יפהפה. זה הוא דרך מסוגננת כדי לשמור על התכשיטים שלך מאורגנים. זה יפה תכשיטי תיבת ארגונית הוא בנדיבות בגודל בצורה מסודרת חנות שלך כל יקר אוסף. זה יכול חנות שלך חתונה טבעת, זהב, אחרים יותר אביזרים. כולם רוצים לשמור על חפצי הערך הטובים ביותר שלך תכשיטים יקרים בבטחה. זה נהדר כי זה מאפשר את התכשיטים לשכב במקום אחד. כאשר הוא מפוזר בכל רחבי, זה הופך להיות קשה לגשת חלקים ספציפיים כי הוא הזמן תיבת אחסון זה נחוץ ביותר. בניית הרגל להכניס את התכשיטים שלך לקופסת תכשיטים תבטיח שהם תמיד יהיו שם כשאתה זקוק להם. זה גם ימנע מילד או חיית מחמד נחושים לגשת לתכשיטים שלך ולקחת אותם למקום המסתור האהוב עליהם.4428 (סנטימטרים). ינשוף תכשיטי תיבת את טבעי עץ בעבודת יד תכשיטי תיבת הוא מספיק כדי להחזיק כל תכשיטי שלך ומזכרות. זה אחסון מקרה הוא קלאסה, בציר, ואלגנטי במראה. שמור כספת המטרה היא לשמור על הדברים האישיים שלך בטוח ומאורגן כגון תכשיטים, טבעות, מסמכים ארנק, ועוד רבים. בזמן של היום, קשה למצוא סוגים אלה של תיבות אשר בעבודת יד דק, חינני, ואת הקסם והתשוקה של הדמיון האנושי. גימור הממשלה של פנים מבטיח לך דברים ארציים בטוח ללא שריטה. אומנות האומן של עבודת יד וגילוף קופסאות עץ, היא מיומנות נדירה של אנשים. האטרקציה העיקרית של קופסא התכשיטים : קופסת התכשיטים שלנו בגודל מושלם ומתאימה לצרכי האחסון שלך. קופסת תכשיטים זו עשויה מחומרים איכותיים בגימור חום כהה. החלק העליון של הקופסה כולל עיצוב עץ החיים ומקבל גימור שריפת עץ. כאשר אתה פותח את החלק העליון של התיבה אתה מקבל מספיק מקום כדי לשמור על הדברים האהובים עליך. אתה יכול לאחסן שרשראות, עגילים, צמידים, שעונים או תכשיטים קטנים אחרים. זה תכשיטי תיבת הוא המתנה המושלמת עבור אמא שלך, אחות, החבר הכי טוב, או כל אחד אחר שמעריך איכות.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות