גדר כלבים אלחוטית, מערכת הכללת גבול חשמלית לכלבי חיות מחמד, טווח בקרה מתכוונן 100 עד 990 רגל, IP67 מקלט צווארון אימוני כלבים
משופץ

גדר כלבים אלחוטית, מערכת הכללת גבול חשמלית לכלבי חיות מחמד, טווח בקרה מתכוונן 100 עד 990 רגל, IP67 מקלט צווארון אימוני כלבים

ILS 0.67

בחנות

* עם תכנון טכנולוגי של 24 ג'יגה הרץ, יציבות האות הגרסה החדשה משופרת באופן דרסטי, שהיא יציבה ומדויקת יותר. אנו משתמשים ברגליים במקום מטרים כדי לציין מרחק (חמישה רדיוס שונה : 100ft/200ft/300ft/500ft/990ft). זה שמיש בכל שטח חיצוני. כאשר הכלב שלך נמצא מחוץ לטווח, המקלט יישמע ואז הלם אלקטרוסטטי קל של 3.7 וולט מתח מרתיע את הכלב מהיציאה מהטווח. * מצב גדר אלחוטית, במצב גדר אלחוטית, משדר אחד יכול לחבר צווארוני מקלט מרובים. אתה לא צריך לזווג אותם ידנית. זה יחבר אוטומטית לאחר ההפעלה. טווח האותות הוא עד 990 רגל ברדיוס. כאשר הכלב שלך נמצא מחוץ לטווח, צווארון המקלט יישמע צליל אזהרה, אז הלם סטטי קל של מתח נמוך 3.7 וולט יתריע בפני הכלב שלך לחזור. מערכות הכלה של חיות מחמד אלחוטיות יכולות גם לפרוק חשמל סטטי מבלי לפגוע בשיער כלבים. * הגרסה החדשה משפרת את עיצוב הסוללות, מה שהופך את המוצר להימשך זמן רב יותר והסוללה יציבה יותר. המקלט והמשדר נטענים. עם שימוש רגיל, הסוללה יכולה להימשך שבועות. אם הצווארון לא עובד, הוא ייכנס אוטומטית למצב המתנה. ניתן לשמור על מצב המתנה במשך יותר משישה חודשים, וזה יכול להתעורר על ידי תנועתו של הכלב או מגע אנושי. * המקלט פועל במתח של 3.7 וולט ופולט חשמל סטטי מבלי לפגוע בשיערו של הכלב. יש שתי קבוצות של עמודים מוליכים באורכים שונים בכיסויי סיליקון שחורים. אתה יכול לבחור את העמודה המוליכה הנכונה ולהחליט אם להתקין את כיסוי הסיליקון או לא. מכסה הסיליקון ממזער את גירוי ההלם החשמלי לכלבך. שביעות הרצון שלך חשובה לנו. אנא צור איתנו קשר אם יש לך בעיות. * הצווארון עשוי מחומר TPU ידידותי לסביבה ויתמוסס לבסוף לאבקה. השכבה החיצונית מצוידת בחגורה רפלקטיבית לשמירה על כלביכם בלילה. המקלט הוא IP65 אטום אבק ועמיד למים IPX7 וניתן להשתמש בו בבטחה בסביבות הגשם והרטובות. גודל הצווארון נע בין 8 ל 28 אינץ ', המתאים לכלבים בכל הגדלים (בין 10 ל 110 פאונד), והוא מתכוונן. * עם תכנון טכנולוגי של 2.4 ג'יגה הרץ, יציבות האות הגרסה החדשה משופרת באופן דרסטי, שהיא יציבה ומדויקת יותר. אנו משתמשים ברגליים במקום מטרים כדי לציין מרחק (חמישה רדיוס שונה : 100ft/200ft/300ft/500ft/990ft). זה שמיש בכל שטח חיצוני. כאשר הכלב שלך נמצא מחוץ לטווח, המקלט יישמע ואז הלם אלקטרוסטטי קל של 3.7 וולט מתח מרתיע את הכלב מהיציאה מהטווח. * מצב גדר אלחוטית, במצב גדר אלחוטית, משדר אחד יכול לחבר צווארוני מקלט מרובים. אתה לא צריך לזווג אותם ידנית. זה יחבר אוטומטית לאחר ההפעלה. טווח האותות הוא עד 990 רגל ברדיוס. כאשר הכלב שלך נמצא מחוץ לטווח, צווארון המקלט יישמע צליל אזהרה, אז הלם סטטי קל של מתח נמוך 3.7 וולט יתריע בפני הכלב שלך לחזור. מערכות הכלה של חיות מחמד אלחוטיות יכולות גם לפרוק חשמל סטטי מבלי לפגוע בשיער כלבים. * הגרסה החדשה משפרת את עיצוב הסוללות, מה שהופך את המוצר להימשך זמן רב יותר והסוללה יציבה יותר. המקלט והמשדר נטענים. עם שימוש רגיל, הסוללה יכולה להימשך שבועות. אם הצווארון לא עובד, הוא ייכנס אוטומטית למצב המתנה. ניתן לשמור על מצב המתנה במשך יותר משישה חודשים, וזה יכול להתעורר על ידי תנועתו של הכלב או מגע אנושי.

המאפיינים האחרים

- Product :
Wireless Electric Dog Fencing System
- Materials:
ABS
- Color:
Black
- Adjustable Control Range:
50-900 feet
- Battery:
2,500mah lithium-ion battery
- Voltage:
3.7V
- Operation Mode:
Sound+Vibration+Electric Shock
Function Operation:
1. When “100/200/300/500/990” displayed on screen, it is in wireless fence mode. press MODE button switch to dog training mode, in dog training mode, LED display “001”,“002” or “003” means for 1,2,3 dogs. Sound function display 1; vibration and shock function 1-2-3 Level can adjust different strengths.:
2. Independent “sound”,“vibration”,and“shock”3 function for options. The vibration and shock functions have 1-3 Level djustments, and press “+” “-” to adjust. Vibration” and “Electric Shock” The greater the number, the stronger the intensity.:
Package::
1x Wireless Transmitter:
1x Collar receivers:
1x Adjustable TPU straps:
1x USB Cable:
4x Metal probes:
4x Silicone Cases:
1x Test light tools:
1x User Manual:
How to Test:
Before using please fully charged and use method of 1+2 below to confirm it:
working or not (Shock test need use the LED Test Light Tool).:
1. After Power on the Transmitter and Receiver, then power off the transmitter, the receiver will launch bi-bi-bi always.:
2. In the training mode, press “Sound, Vibration or Shock” button to test.:
How to pairing Transmitter and Receiver::
1. Press + or - to choice paring which Receiver (001,002 or 003) ;:
2. Press transmitter panel “MODE” button for 3 seconds until the LED flashing,then press the receiver power button for 3 seconds, after pairing successfully,LED and receiver indicator light will be on always. :

הצעות דומות