מספריים ציפורניים של ציפורן ציפורניים וציפורני ציפורניים ציפורניים ציפורניים ציפורניים ציפורניים ציפורניים ציפורני ציפורניים
משופץ

מספריים ציפורניים של ציפורן ציפורניים וציפורני ציפורניים ציפורניים ציפורניים ציפורניים ציפורניים ציפורניים ציפורני ציפורניים

ILS 1.33

בחנות

מיוצר עם להבים נירוסטה וביצועים גבוהים עם דיוק מתקדם הופכים את צניחת העודפים לקלים ומדויקים, עמידים לשימוש לאורך זמן עם גודל הלסת הזה, אתה יכול להתקרב כל כך לאזור שאתה רוצה לחתוך ונשאר לך גימור חלק ממש לציפורניים שלך. ידיות פעולות כפולות קפיצות יותר קלות קלות מאפשרות פעולת חיתוך אחיזה וחיסכון באנרגיה חלקה ונוחה, שתוכננה בצורה מושלמת למניקוריסט. חותך ציפורן הנירוסטה הזה הוא בעבודת יד לחלוטין, בנוי להיות נטול חלודה ולשמור על חדות ודייקנות למשך זמן רב. ניתן להשתמש ברציפות במשך זמן רב בעיצוב ידיות ללא החלקה, נוח ביד, במשך זמן רב. מיוצר עם להבים נירוסטה וביצועים גבוהים עם דיוק מתקדם הופכים את צניחת העודפים לקלים ומדויקים, עמידים לשימוש לאורך זמן. עם גודל הלסת הזה, אתה יכול להתקרב כל כך לאזור שאתה רוצה לחתוך ונשאר לך גימור חלק ממש לציפורניים שלך. ידיות פעולות כפולות קפיצות יותר קלות קלות מאפשרות פעולת חיתוך אחיזה וחיסכון באנרגיה חלקה ונוחה, שתוכננה בצורה מושלמת למניקוריסט. חותך ציפורן הנירוסטה הזה הוא בעבודת יד לחלוטין, בנוי להיות נטול חלודה ולשמור על חדות ודייקנות למשך זמן רב. ניתן להשתמש ברציפות במשך זמן רב בעיצוב ידיות ללא החלקה, נוח ביד, במשך זמן רב. מיוצר עם להבי נירוסטה, בעלי ביצועים גבוהים עם דיוק מתקדם, הופך את צניחת העודפים לקלים ומדויקים, עמידים לשימוש לאורך זמן. עם גודל הלסת הזה, אתה יכול להתקרב כל כך לאזור שאתה רוצה לחתוך ונשאר לך עם גימור חלק באמת לציפורניים שלך. יותר משקל קל-מחודד ידיות פעולות קפיץ כפולות מאפשרות פעולת חיתוך אחיזה וחיסכון באנרגיה חלקה ונוחה, שתוכננה בצורה מושלמת למניקוריסט. חותך הציטוט הנירוסטה הזה הוא בעבודת יד לחלוטין, בנוי להיות ללא חלודה ולשמור ניתן להשתמש בחדות ודייקנות במשך תקופה ארוכה. יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה משביעת רצון. אולטרה רחבה לסת פותחת קוצץ ציפורניים קובעים את קוצץ ציפורני הציפורניים עבור חותך ציפורניים עבות למניקור חודר, פדיקור, גברים ונשים גדול.

המאפיינים האחרים

Type:
Nail Nipper
Material:
Stainless Steel
Package Included:
1* nail clippers:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Ultra Wide Jaw Opening Nail Clippers Set Toenail Clippers for Thick Nails Cutter For Ingrown Manicure,Pedicure,Men & Women Big :

הצעות דומות

סנפרג
משופץ
סנפרג
בחנות
ILS 0.33
] הערכה: