24 יחידות עיתונות על ציפורניים בינוני כיכר צרפתית שווא ציפורניים עם פרחוני עיצובים עירום ורוד אקריליק צרפתית נייל טיפים
משופץ

24 יחידות עיתונות על ציפורניים בינוני כיכר צרפתית שווא ציפורניים עם פרחוני עיצובים עירום ורוד אקריליק צרפתית נייל טיפים

ILS 5.99

בחנות

חבילה : 24 יחידות שווא ציפורניים קצר, 24 חתיכות של ג ' לי דבק, 1 חתיכה של אלכוהול כותנה, 1 מיני פצירה, 1 עץ מקל קל לשימוש ומאוד מתאים פרח צרפתית טיפ לחץ על ציפורניים יומי חיים נייל אמנות קישוט. איכות חומר : עיתונות צרפתית על ציפורניים בינוני אורך אלה קצר ציפורניים מלאכותיות עשויים באיכות אקריליק חומר, שאינו רעיל ועדין לציפורניים שלך ועור, עמיד ולא קל להיות שרוט, נותנים לך נחמד מניקור ניסיון. קל לשימוש : פשוט לבחור את הגדלים הנכונים, להחיל עם ג ' לי כפול צדדי דבק כרטיסיות(או להשתמש משלך דבק על ציפורניים כדי לשמור יותר), ואז לחץ עבור 10-15 שניות עבור ביצועים טובים יותר. ידידותי עבור שניהם נייל אמנות למתחילים ואנשי מקצוע. בשימוש נרחב : ציפורני פרחים מתאימות לאירועים חברתיים שונים נהדר לסלון ציפורניים,אמנות ציפורניים ביתית עשה זאת בעצמך.מושלם לשימוש על חתונה, נשף, היכרויות, והם גם מתאים עבור האהבה , ליל כל הקדושים, חג המולד יום אחרים festival.It הוא נתון המתנה המושלמת עבור שותפים, משפחה, חברים. שירות אחריות : אם יש לך שאלות על זה צרפתית טיפ מעצב ציפורניים, אנא אל תהסס לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני. אני אתן לך תשובה מספקת או החזר מלא. מפרט : שם מוצר : בינוני ארון לחץ על ציפורניים צבע : כפי שמראה תמונות גודל : 12 גדלים כמות : 24 יחידות קופסא צרפתית טיפים מזויף ציפורניים חבילה כוללת : 24 מזויף ציפורניים 24 ג ' לי דבק 1 פצירה 1 עץ נייל מקל 1 אלכוהול טושי מזויף ציפורניים איך לעבוד : 1. בחר מסמר מזויף בגודל המתאים לכל אצבע. בעדינות ללטש את הציפורניים וציפורניים מלאכותיות עם פצירה טיפוח שלנו כדי לקבל בכושר טוב יותר. נקו את הציפורניים בכותנה אלכוהולית והמתינו לייבוש הציפורניים לפני שתמשיכו לשלב הבא. הדביקו מדבקת דבק ג ' לי על הציפורן, הדביקו את הציפורן המזויפת משורש הציפורן לקדמת הציפורן ואז לחצו עליה למספר שניות. חתוך ציפורניים חדשות בהתאם לצרכים שלך. *אתה יכול להשתמש מדבקות ציפורניים ובציפורניים קסם או אביזרים אחרים כדי לצרף ציפורניים מלאכותיות כדי ליצור האהוב עליך סגנון כיצד להסיר? משרים הציפורניים שלך במים חמים ובעדינות לקלף את מראש מודבק ציפורניים מהצד לאחר כמה דקות להסיר את דבק מדבקת ולשמור את מזויף נייל טיפ לשימוש בפעם הבא.

המאפיינים האחרים

Product Name:
medium coffin Press on Nails
Color:
As the pictures shows
Size:
12 sizes
Quantity:
24 pieces/box French Tips Fake Nails
Package includes:
24 Fake nails:
24 Jelly glue:
1 nail file:
1 Wood Nail Stick:
1 Alcohol Swabs:
Fake nails how to work:
1. Choose a fake nail of the right size for each finger.:
2. Gently polish the nails and false nails with our complimentary nail file to get a better fit.:
3. Clean your nails with alcohol cotton and wait for the nails to dry before proceeding to the next step.:
4. Stick a Jelly glue sticker on the nail, stick the fake nail from the root of the nail to the front of the nail, and then press it for a few seconds.:
5. Trim new nails to suit your needs. (you can use nail stickers and nail charm or other accessories to attach fake nails to create your favorite style):
How to remove?:
Soak your nails in warm water and gently peel off the pre-glued nails from the side after a few minutes:
Remove the glue sticker and keep the fake nail tip for next time use:

הצעות דומות