Grand Parfums 3 - גליל ניתן למילוי מחדש על בקבוקי הבושם ארנק או מערבולת מפוארת בגודל נסיעה, שחור וברור 1/3 גרם .33 פל. עוז.
משופץ

Grand Parfums 3 - גליל ניתן למילוי מחדש על בקבוקי הבושם ארנק או מערבולת מפוארת בגודל נסיעה, שחור וברור 1/3 גרם .33 פל. עוז.

ILS 7.25

בחנות

פרפומים גדולים שניתן למלא מחדש מתגלגלים על בקבוקי ניחוח כדי להכניס שמנים אתרים, בשמים, מוצרי ארומתרפיה אלגנטי, יוקרתי, גליל 10 מ"ל על בקבוקים, גלילים, רולונים. מחזיק 1/3 גרם כל אחד, מגיע עם 2 פיפטות שיעזרו לכם למלא את הבקבוקים בקלות. נהדר לשאת ארנק, כיס או מכונית. שמן אתרי, שפתיים, גלוסות שפתיים, קלן, בושם ניתן לשכן כל ניחוח בבקבוקים אלה. דרך נהדרת לאחסן את הבשמים שלך. פרפומים גדולים שניתן למלא מחדש מתגלגלים על בקבוקי ניחוח כדי להכניס שמנים אתרים, בשמים, מוצרי ארומתרפיה. אלגנטי, יוקרתי, גליל 10 מ"ל על בקבוקים, גלילים, רולונים. מחזיק 1/3 גרם כל אחד, מגיע עם 2 פיפטות שיעזרו לכם למלא את הבקבוקים בקלות. נהדר לשאת ארנק, כיס או מכונית. שמן אתרי, שפתיים, גלוסות שפתיים, קלן, בושם ניתן לשכן כל ניחוח בבקבוקים אלה. דרך נהדרת לאחסן את הבשמים שלך. 3 10 מ"ל גליל על בקבוקים. בואו עם 2 פיפטות העברה כדי לעזור לכם למלא את הבקבוקים בקלות. גם הם ניתנים למילוי מחדש! דרך נהדרת לנסוע עם הניחוח המועדף עליך, גלוס שפתיים, מזור או שמן אתרי. גרנד פרפומים בקבוקי בושם זכוכית באיכות הגבוהה ביותר לביטוי, נסיעות וארנק.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות