נורות אדיסון [2 מארז], נורות 60 ואט, נורות ליבון, סנט 58, 110-130 וולט, נורה 26, נורות וינטג', נורות נימה דקורטיביות הניתנות
משופץ

נורות אדיסון [2 מארז], נורות 60 ואט, נורות ליבון, סנט 58, 110-130 וולט, נורה 26, נורות וינטג', נורות נימה דקורטיביות הניתנות

ILS 8.99

בחנות

רב חתיכה עם גבוהה כוח זה אדיסון הנורה סט הוא זמין 42 חתיכות כדי לענות על הצרכים שלך המתח של נורות הווינטג ' הוא 120 וולט וההספק הוא 60 וואט, המתאים לבסיס המנורה ה-26. הוא מספק 2200 אלף אור לבן חם. בציר ומסוגנן : זה בציר אדיסון אור הנורה מגיע עם רטרו ומסוגנן מראה, יפה, יצירת אווירה חמה ורומנטית. זה לא רק יכול לשמש לתאורה, אבל גם יפה קישוטי מנורת נברשת, יהירות גופי תאורה, תליון תאורה, פמוטים קיר, תקרת אור, חדר. ניתן לעמעום : מציעים ממוצע של 2500 שעות של תוחלת חיים. השתמש בנורות אדיסון אלה כדי להתאים את הבהירות כך שתתאים לכל הגדרה ולענות על צרכי תאורה שונים ולקבל את אפקט התאורה הטוב ביותר, שהוא מאוד נוח ופרקטי. אור יציב : אלה אדיסון אור נורות יש כוח של 60 ואט חם לבן אור עיצוב. האור יציב, אינו מהבהב, אינו פוגע בעיניים, מספק תאורה מעולה ואפקטים דקורטיביים והופך את החדר שלך לחם יותר. קל להתקנה : נורות רחוב 58 הן השילוב המושלם של טכנולוגיה מודרנית ועיצוב וינטג', אתה רק צריך להבריג נורות לשקעים הריקים, ואז תוכל ליהנות מאווירת הבציר. מפרט : סוג : נורות ליבון סגנון : רחוב 58 נימה : זכוכית סנאי צבע : ענבר טמפרטורת צבע : 2200 אלף ענבר לבן הספק : 60 וואט בסיס נורה : ה26 מתח : 120 וולט תכונה : חנות דורס 58 ניתן להתאים נורות אדיסון כך שיתאימו לכל הגדרה ולענות על צרכי תאורה שונים ולקבל את אפקט התאורה הטוב ביותר, וזה מאוד נוח ופרקטי. (דימר הוא לא כלול). אלה בציר הנורה מגיע עם רטרו ומסוגנן מראה, יפה, יצירת יפה ומסוגנן אווירה. זה לא רק יכול לשמש לתאורה, אלא גם קישוטים יפים. יפה ענבר חם לבן אור עיצוב. האור יציב, אינו מהבהב, אינו פוגע בעיניים, מספק תאורה מעולה ואפקטים דקורטיביים והופך את החדר שלך לחם יותר. חומר באיכות גבוהה ומגיע עם כיסוי זכוכית בצבע ענבר. הוא משלב אופנה ורטרו כדי להתאים באופן מושלם לרהיטים מודרניים. נהדר עבור מנורת שולחן, נברשת, תליון תאורה, פמוטים קיר, תקרת אור. לאורך זמן : ממוצע של 2500 שעות של תוחלת חיים. לאורך זמן לשימוש חיצוני מקורה.

המאפיינים האחרים

Type:
Incandescent Light Bulbs
Style:
ST58
Filament :
Squirrel
Glass Color:
Amber
Color Temperature:
2200K Amber White
Wattage:
60 Watts
Bulb Base:
E26
Voltage:
‎120 Volts
Feature:
DORESshop ST58 Edison bulbs can be adjusted to suit any setting and meet different lighting needs and get the best lighting effect, which is very convenient and practical. (Dimmer is not included).:
These vintage bulb comes with a retro and stylish appearance, beautiful, creating a beautiful and stylish atmosphere. It is not only can be used for lighting, but also beautiful decorations.:
Beautiful amber warm white light design. The light is stable, does not flicker, does not hurt the eyes, provides excellent lighting and decorative effects, and makes your room more warm.:
High-quality material and comes with an amber-colored glass cover. It combines fashion and retro to perfectly match modern furniture. Great for desk lamp, chandelier, pendant lighting, wall sconces, ceiling light.:
Long Lasting:
An average of 2500 hours of lifespan. Long lasting for indoor outdoor use.

הצעות דומות