דיגיטלי אקווריום מדחום בודק מד דגי טנק אלקטרוני מדחום מקל-על למדוד טמפ מטר כלים
משופץ

דיגיטלי אקווריום מדחום בודק מד דגי טנק אלקטרוני מדחום מקל-על למדוד טמפ מטר כלים

ILS 0.33

בחנות

מדחום האקווריום עשוי מחומר שרירי הבטן תצוגת לד, למדחום יש מצב מגע. המדחום מגיע עם חיישן טמפרטורה מדויק באקווריום כדי להציג את הטמפרטורה המדויקת של האקווריום. מדחום האקווריום מופעל על ידי סוללת תאי מטבע 2032. הסוללה הוא נשלף עם תוחלת חיים נורמליות של עד 1 שנה, מאוד עמיד וקל להחליף. מדחום האקווריום עשוי מחומר שרירי הבטן.תצוגת לד, למדחום יש מצב מגע.המדחום מגיע עם חיישן טמפרטורה מדויק באקווריום כדי להציג את הטמפרטורה המדויקת של האקווריום. מדחום האקווריום מופעל על ידי סוללת תאי מטבע 2032. הסוללה הוא נשלף עם תוחלת חיים נורמליות של עד 1 שנה, מאוד עמיד וקל להחליף.מקם את המדחום באזור בו ברצונך למדוד את הטמפרטורה. מדחום אקווריום זה מתאים לסוגים שונים של מים כגון מים מתוקים, מי ברז, מי מלח, מי ים וכו'. מפרט : מספר דגם : אקווריום מדחוםחומר : שרירי בטן + נירוסטהגודל : 53 על 28 על 15 מ מ/2.59טווח טמפרטורות : 0-99.1 צבע : כפי שמוצגספק כוח : 2032 כפתור סוללהמתח : 3חל : מתאים לסוגים שונים של מים כגון מים מתוקים, מי ים, מי ברז וכו'. זה יכול לפקח על טמפרטורת החיים של טנקי חיות מחמד כגון טנקי דגים, טנקים, טנקי אלמוגים, טנקי שתילה, מיכלי זכוכית וכו'.1 הערה : בשל צג שונה אור אפקט, את הצבע האמיתי של הפריט עשוי להיות שונה מעט הראו בתמונות. תודה!בבקשה לאפשר 1-2 סנטימטר מדידת סטייה בשל מדידה ידנית.בשל ההבדל של מדידה ידנית, בבקשה לאפשר הבדל גודל קל.

המאפיינים האחרים

Model Number:
Aquarium Thermometer
Material:
ABS + stainless steel
Size:
53x28x15mm/2.09x1.1x0.59in
Temperature range:
0-99.9℃±0.1℃
Color:
As shown
Power supply:
CR2032 button battery
Voltage:
3V
Applicable:
Suitable for different types of water such as fresh water, sea water, tap water, etc. It can monitor the living temperature of pet tanks such as fish tanks, tanks, coral tanks, planting tanks, glass containers, etc.
1 X Aquarium Thermometer :
Note:
Due to the different monitor and light effect, the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures. Thank you!:
Please allow 1-2cm measuring deviation due to manual measurement.:
Due to the difference of manual measurement, please allow slight size difference. :

הצעות דומות