Aynefy Static Eliminator, צמיד כף יד סטטי אוטומטי, רצועת כף היד האנטי סטטית, צמיד הסרה אלקטרוסטטי, רצועת שורש כף
משופץ

Aynefy Static Eliminator, צמיד כף יד סטטי אוטומטי, רצועת כף היד האנטי סטטית, צמיד הסרה אלקטרוסטטי, רצועת שורש כף

ILS 3.33

בחנות

עמיד : רצועת כף היד אנטי-סטטית שחורה העשויה מחומר ABS באיכות גבוהה, יש עמידות ויציבות טובה, לא קלה לעיוות, נוחה ללבישה פונקציה : הפונקציה החזקה של הסרת מחסן סטטי יכולה לחסל את הבגדים במהירות חשמל סטטי, מעודן בעבודות, טוב בקשיחות, יפה ומעודן, המתאים לרוב האנשים ללבוש. יישומים רחבים : צמיד אלקטרוסטטי זה כולל מגוון רחב של יישומים, המתאימים מאוד לבית, למשרד, לבית הספר וכן הלאה. מושלם לפעילויות בחוץ כמו ריצה, רכיבה, טיפוס. קל לשימוש : ביטול אוטומטי למרחקים ארוכים של חשמל סטטי, אין צורך לסגור, צריכת חשמל נמוכה, ביצועים יציבים. צמיד הסרה אלקטרוסטטי משתמש בעיצוב מגנט יציב ויציב, ללא מכלול בורג, נוח יותר לשימוש. ביצועים טובים : מאומץ שבב אנטיסטטי באיכות גבוהה כדי להבטיח את האיכות. ההשפעה של ההסרה האלקטרוסטטית היא 0.2 שניות תוך 50 ס"מ.8in, ספק כוח : 2 x סוללה AG10 (כלול). עמיד : רצועת כף היד אנטי-סטטית שחורה העשויה מחומר ABS באיכות גבוהה, יש עמידות ויציבות טובה, לא קלה לעיוות, נוחה ללבישה. פונקציה : הפונקציה החזקה של הסרת מחסן סטטי יכולה לחסל את הבגדים במהירות חשמל סטטי, מעודן בעבודות, טוב בקשיחות, יפה ומעודן, המתאים לרוב האנשים ללבוש. יישומים רחבים : צמיד אלקטרוסטטי זה כולל מגוון רחב של יישומים, המתאימים מאוד לבית, למשרד, לבית הספר וכן הלאה. מושלם לפעילויות בחוץ כמו ריצה, רכיבה, טיפוס. קל לשימוש : ביטול אוטומטי למרחקים ארוכים של חשמל סטטי, אין צורך לסגור, צריכת חשמל נמוכה, ביצועים יציבים. צמיד הסרה אלקטרוסטטי משתמש בעיצוב מגנט יציב ויציב, ללא מכלול בורג, נוח יותר לשימוש. ביצועים טובים : מאומץ שבב אנטיסטטי באיכות גבוהה כדי להבטיח את האיכות. ההשפעה של ההסרה האלקטרוסטטית היא 0.2 שניות תוך 50 ס"מ.8in, ספק כוח : 2 x סוללה AG10 (כלול). מאומץ שבב אנטיסטטי באיכות גבוהה כדי להבטיח את האיכות. ההשפעה של ההסרה האלקטרוסטטית היא 0.2 שניות תוך 50 ס"מ . ביטול אוטומטי למרחקים ארוכים של חשמל סטטי, אין צורך לסגור, צריכת חשמל נמוכה, ביצועים יציבים . לחסל סטטי אוטומטי, העשוי מחומר ABS באיכות גבוהה, יש עמידות טובה ויציבות. תכנון מגנט יציב ומוצק, ללא מכלול בורג, נוח יותר לשימוש . הצמיד מעודן בביצוע, טוב בקשיחות, יפה ומעודן, מתאים לרוב האנשים ללבוש. ספציפיות : מצב : 100% חדש לגמרי סוג : חומר חיסול סטטי : אספקת מעצם : 2 x סוללה AG10 (כלול) משקל : בערך.8 אינץ 'רשימת : 1 x אנטי סטטי כף יד 1 x הוראות הוראות הערות : 1. אנא אפשר שגיאה של 0-1 אינץ' עקב מדידה ידנית.

המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Static Eliminator
Material:
ABS
Power Supply:
2 x AG10 Battery (Included)
Weight:
Approx. 42g / 1.5oz
Size:
Approx. 23.5x2cm / 9.3x0.8in
Package List:
1 x Anti Static Wristband:
1 x Instruction Manual:
Note:
1.Please allow 0‑1 inch error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2.Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3.Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

הצעות דומות