בגדי כיסוי אבק תיק בגד תיק מגן מעיל שמלת חליפת מקרה כיסוי ארון תליית בגדי אחסון
משופץ

בגדי כיסוי אבק תיק בגד תיק מגן מעיל שמלת חליפת מקרה כיסוי ארון תליית בגדי אחסון

ILS 3.33

בחנות

חומר מוצר : בד לא ארוג+פוליוויניל כלוריד פונקציה : עמיד יעיל אבק מניעת. מינימליזם : שלנו ארון תליית בגדי אחסון תיק יש פשוט עיצוב, לא צבע, לא דפוס, לא שקוף חלון, ולא מיותר עיצוב. על איכות : זה תלוי מגן כיסוי הוא עשוי עבה בד. אז זה הוא יותר עמיד למים, יותר קמטים עמיד, ועמיד יותר. אבק-משלוח & רחיץ, לשימוש חוזר לכל חיים. שם המוצר : אבק cover Product חומר : בדים לא ארוגים+PVCColor : אפור בהיר ,אפור כהה,אור כחול ,בז ' מפרט : 58x88cm,58x108cm,58x128cm Function : עמיד יעיל למניעת אבק。מינימליזם : שלנו ארון תליית בגדי אחסון תיק יש פשוט עיצוב, לא צבע, לא דפוס, לא שקוף חלון, ולא מיותר עיצוב. על איכות : זה תלוי מגן כיסוי הוא עשוי עבה בד. אז זה הוא יותר עמיד למים, יותר קמטים עמיד, ועמיד יותר.אבק-משלוח & רחיץ, לשימוש חוזר לכל חיים.חבילה כללה : 1איקס בגדי אבק כיסויהערה : בבקשה לאפשר 1-3 סנטימטר הבדלים עקב מדידה ידנית.בשל אור ומסך הגדרת הבדל, הצבע של הפריט עשוי להיות מעט שונה מהתמונות.

המאפיינים האחרים

58x88cm,58x108cm,58x128cm:
Function:
Durable Effective Dust Prevention。
Minimalism:
Our wardrobe hanging clothes storage bag has a simple design, no color, no pattern, no transparent window, and no redundant design.
on quality:
this hanging protective cover is made of thicker fabric. So it is more waterproof, more wrinkle resistant, and more durable.
Dust-free & Washable, reusable for lifetime.:
Package included:
1x Clothes Dust Cover
Note:
Please allow 1-3 cm differences due to manual measurement.:
Due to the light and screen setting difference, the item's color may be slightly different from the pictures. :

הצעות דומות