קיק גומי מסתובב, גלגלי קיק כבדים, גלגל גלגלית חריץ כבד, גלגלת מסלול גלגל כפול, גלגל כיוון נירוסטה, מיסב עומס
משופץ

קיק גומי מסתובב, גלגלי קיק כבדים, גלגל גלגלית חריץ כבד, גלגלת מסלול גלגל כפול, גלגל כיוון נירוסטה, מיסב עומס

ILS 1.33

בחנות

תכונות : מיסב כפול של כדור פלדת פחמן, עם הזזה ויציבות טובות, יכול להפחית את הרטט, להפחית את החיכוך, להפחית את הרעש ולפעול בצורה חלקה ? חומר : הגלגלת עשויה מפלדת אל חלד באיכות גבוהה, מעקה קבוע, לא קל לעיוות, עמיד בלאי, חוזק גבוה, גמישות טובה, חזקה ועמידה. יכולת עומס : גלגלים כבדים, גלגלים כפולים ומבנה פלדה יציב מספקים יכולת עומס חזקה לפרויקט. ? השתמש : גלגל דרך פשוט ומעשי, באמצעות כוח הכבידה כדי להרים את העבודה, המטרה היא להשתמש בחבלים או בחבלים תיל כדי לתלות חפצים כבדים או להפחית עומסים פנימיים וחיצוניים. תודה על הרכישה שלך, כל שאלה אנא אל תהסס לפנות אלי, אני מאחל לך חיים מאושרים!. תכונות : מיסב כפול של כדור פלדת פחמן, עם הזזה ויציבות טובות, יכול להפחית את הרטט, להפחית את החיכוך, להפחית את הרעש ולפעול בצורה חלקה. ? חומר : הגלגלת עשויה מפלדת אל חלד באיכות גבוהה, מעקה קבוע, לא קל לעיוות, עמיד בלאי, חוזק גבוה, גמישות טובה, חזקה ועמידה. יכולת עומס : גלגלים כבדים, גלגלים כפולים ומבנה פלדה יציב מספקים יכולת עומס חזקה לפרויקט. ? השתמש : גלגל דרך פשוט ומעשי, באמצעות כוח הכבידה כדי להרים את העבודה, המטרה היא להשתמש בחבלים או בחבלים תיל כדי לתלות חפצים כבדים או להפחית עומסים פנימיים וחיצוניים. תודה על הרכישה שלך, כל שאלה אנא אל תהסס לפנות אלי, אני מאחל לך חיים מאושרים!. פרמטרים של מוצר : סוג חריץ : סוג U-Type, Type, סוג H-Type, ללא תינוי גלגל חריץ : 100% חדש למותג : 1 חומר : פלדה אל חלד : גלגלת קבועה + גלגל כפול/V/H מפרט : קוטר גלגל : 68 מ"מ ( 2.7 אינץ ') רוחב חריץ : 22 מ"מ (0.9 אינץ') אורך פאנל : 125 מ"מ (5 אינץ ') רוחב הפאנל : 50 מ"מ (2 אינץ') עובי פאנל : 6 מ"מ (0.24 אינץ ') גובה כולל : 85 מ"מ (3.3 אינץ') קיבולת נשיאה : קיבולת העומס של כל גלגלית היא 1500 ק"ג (3306.9 קילוגרם) החבילה כוללת : 1x קסטרים 1. המוצרים שלנו נבדקו ביסודיות, נבדקו וארוזים לפני המסירה. אתה יכול להזמין בביטחון. עקב מדידה ידנית, השגיאה הממדית היא 1-2 מ"מ. תלוי באור ובמסך, הצבעים עשויים להשתנות מעט. אנא עיין במוצר בפועל.

המאפיינים האחרים

Wheel diameter:
68 mm (2.7 inches)
Groove width:
22 mm (0.9 inch)
Panel length:
125 mm (5 inches)
Panel width:
50 mm (2 inches)
Panel thickness:
6 mm (0.24 inches)
Total height:
85 mm (3.3 inches)
Carrying capacity:
the load capacity of each caster is 1500kg (3306.9 lbs)
The package includes:
1x casters:
1. Our products have been thoroughly tested, inspected and packaged prior to delivery. You can order with confidence. Happy shopping!:
2. Due to manual measurement, the dimensional error is 1-2 mm. Depending on the light and the screen, the colors may vary slightly. Please refer to the actual product. Thank you. :

הצעות דומות