צרצור מחרטה אזמל עץ הפיכת כלי במהירות גבוהה פלדה עם עץ ידית נגרות כלי 8 סוגים עמיד
משופץ

צרצור מחרטה אזמל עץ הפיכת כלי במהירות גבוהה פלדה עם עץ ידית נגרות כלי 8 סוגים עמיד

ILS 31.68

בחנות

ביצוע זה עמיד & לשרוד אחרים פחמן פלדה, לשמור על חד חיתוך קצה הרבה יותר & דורש פחות זמן כדי זהו אחד מכלי המפנה השלם והמשומש ביותר שתמצאו. כל להב כלי עשוי מ-2 פלדה במהירות גבוהה אשר עולה על להבי פלדת פחמן סטנדרטיים 6 עד.מ2 הרכב פלדה במהירות גבוהה : . כל להב הוא כ 420 מ מ ארוך, ייתן לך שנים של שימוש אמין. כל כלי ידית הוא להפליא הפך עץ כי הם כ 250 מ מ ארוך ביצוע זה כלי מושלם למתחילים או מתקדם טרנר כאחד. מתחיל חסר ביטחון או חובב מלאכה הזקוק לאפשרות חלופית להשלמת הכלים שלך.לקוחות להשתמש ביקורות : מפרט : להב חומרפלדה במהירות גבוההלהשתמש עץ ארוךלהב אורך170 מ" מ ידית אורך250 מ" מסיפאה= 1/2" ציר חריץ= 3/4" חספוס חריץ= 1" חספוס חריץ= 1" חספוס חריץ= 5/8"גזירה סקראפי= 3/16" פרידהזאב= 5/8 "עגול האף סקראפרג= 5/8" הטיה אזמל = 1 " הטיה אזמלתכונות : 1. זהו אחד מכלי המפנה השלם והמשומש ביותר שתמצאו. כל להב כלי עשוי מ-2 פלדה במהירות גבוהה אשר עולה על להבי פלדת פחמן סטנדרטיים 6 עד 1.מ2 הרכב פלדה במהירות גבוהה : 2. כל להב הוא כ 420 מ מ ארוך, ייתן לך שנים של שימוש אמין. כל כלי ידית הוא להפליא הפך עץ כי הם כ 250 מ מ ארוך ביצוע זה כלי מושלם למתחילים או מתקדם טרנר כאחד. כל כלי הוא מצויד עם טבעת חזוק ומאוזן עבור ביצועים בזמן הפיכת. ניתן לחדד את הכלים בתדירות הנדרשת.בעוד שהכלים מוכנים למעשה לשימוש מחוץ לקופסה, מומלץ לחדד או לחדד את הכלים לזווית הטחינה המועדפת עליך לפני השימוש בהם בפעם הראשונה. כל כלי הוא בטוח להביא לך שנים של שימוש.החבילה כללה : 1 כלי קידוח מחרטה מעץ (כפי שבחרת).

המאפיינים האחרים

Blade Material:
High speed steel:
Use:
Woodworking:
Blade length:
170MM:
Handle Length:
250mm:
Type:
A= 1/2 spindle gouge:
B= 3/4'' roughing gouge:
C= 1 roughing gouge:
D= 5/8 shear scrape:
E= 3/16'' parting tool:
F= 5/8 round nose scraper:
G= 5/8skew chisel:
H= 1 skew chisel:
Features:
1. This is one of the most complete and most used turning tool you will find. Each tool blade is made from M2 High Speed Steel (HSS) which outlasts standard carbon steel blades 6 to 1.
M2 High Speed Steel Composition:
2. Each blade is approximately 420mm long and will give you years of dependable use. Each tool handle is beautifully turned hardwood that are approximately 250mm long making this a perfect tool for beginners or advanced turners alike.:
3. Each tool is fitted with a ferrule and balanced for performance while turning. The tools can be sharpened as often as needed.:
While the tools are essentially ready to use out of the box, it is recommended that you hone or sharpen the tools to your preferred grind angle before using them for the first time.:
4. Each tool is sure to bring you years of use.:
Package Included:
1 x Wood Lathe Chisel Tool(As you chose)

הצעות דומות