מכונת מיקרו -דוארמברציה ואקום, ואקום מסיר שחור, נקבוביות נקבוביות, מכונת ואקום חשמלית מנקה נקבוביות נקבוביות נקבוביות,
משופץ

מכונת מיקרו -דוארמברציה ואקום, ואקום מסיר שחור, נקבוביות נקבוביות, מכונת ואקום חשמלית מנקה נקבוביות נקבוביות נקבוביות,

ILS 0.67

בחנות

【הסרת ג'ינג'ית עדינה】 טכנולוגיית לחץ שלילית ואקום, ניקוי עמוק מבלי לפגוע בכוח היניקה של העור, עקורים שחורים חזקים נעקרים הגדל את חדירות העור, כך שמוצרי הלבנה נספגים עמוק בתאים ומעכבים ביעילות כהה. 【זרבובית סיליקון】 מצוידת בשני חרירי סיליקון, יכולה לענות על הצרכים של חלקים שונים. זרבובית הסיליקון מתאימה לעור טוב יותר מאשר זרבובית הפלסטיק הקשיח לאפקט ניקוי טוב יותר. 3 מצבים כדי לענות על הצרכים של עור שונה. משפר ביעילות את זרימת הדם והלימפה, מגביר את חילוף החומרים ומאפשר להזין את הדרמיס במלואו. 【עיצוב זכוכית מגדלת】 מכשיר זה מצויד בזכוכית מגדלת 15x, קלה ואינטואיטיבית להפעלה. מובנה באור מילוי LED כפול, מנקה נוח יותר. זה יכול לנקות ביעילות ג'ינג'ים, שמן וג'ינג'ים, להרפות את העור שלך ולשמור על היופי שלך. לפתור מגוון בעיות עור. זה בטוח ויעיל יותר משיטת ניקוי הפנים המסורתית. 【נטען ונייד】 נשלח עם Abtery בנוי 500m Ah. מכשיר מסיר שחור זה נטען USB, קל לנשיאה, הימנע מהחלפת סוללה תכופה. 10 דקות לאחר הכיבוי האוטומטי. 【הסרת ג'ינג'ית עדינה】 טכנולוגיית לחץ שלילית ואקום, ניקוי עמוק מבלי לפגוע בכוח היניקה של העור, עקורים שחורים חזקים נעקרים. הגדל את חדירות העור, כך שמוצרי הלבנה נספגים עמוק בתאים ומעכבים ביעילות כהה. 【זרבובית סיליקון】 מצוידת בשני חרירי סיליקון, יכולה לענות על הצרכים של חלקים שונים. זרבובית הסיליקון מתאימה לעור טוב יותר מאשר זרבובית הפלסטיק הקשיח לאפקט ניקוי טוב יותר. 3 מצבים כדי לענות על הצרכים של עור שונה. משפר ביעילות את זרימת הדם והלימפה, מגביר את חילוף החומרים ומאפשר להזין את הדרמיס במלואו. 【עיצוב זכוכית מגדלת】 מכשיר זה מצויד בזכוכית מגדלת 15x, קלה ואינטואיטיבית להפעלה. מובנה באור מילוי LED כפול, מנקה נוח יותר. זה יכול לנקות ביעילות ג'ינג'ים, שמן וג'ינג'ים, להרפות את העור שלך ולשמור על היופי שלך. לפתור מגוון בעיות עור. זה בטוח ויעיל יותר משיטת ניקוי הפנים המסורתית. 【נטען ונייד】 נשלח עם Abtery בנוי 500m Ah. מכשיר מסיר שחור זה נטען USB, קל לנשיאה, הימנע מהחלפת סוללה תכופה. 10 דקות לאחר הכיבוי האוטומטי. מפרט : סוג פריט : Blackhead Removermaterial : ABS, Silicone Number of Gears : 3 Gearsbattery סוג : ליתיום סוללות סוללות קיבולת : 500m Ah (נשלח עם סוללה מובנית) מצב אספקת חשמל : USB טעינה של תעלות לשימוש : 1. שוטפים את הפנים במגבת ומורחים חום למשך 1-2 דקות כדי לפתוח את הנקבוביות, ואז הסר את המגבת 2. משרים כרית כותנה עם חולץ ג'ינג'ים שחור, ואז מרחו את כרית הכותנה על האף למשך 6-8 דקות.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Blackhead RemoverMaterial
Number of gears:
3 gears
Battery type:
Lithium battery
Battery capacity:
500mAh (shipped with built in battery)
Power supply mode:
USB charging
Steps for usage:
1. Wash the face with a towel and apply heat for 1‑2 minutes to open the pores, then remove the towel2. Soak a cotton pad with blackhead extractor, then apply the cotton pad to the nose for 6‑8 minutes3. Choose the appropriate nozzle and gear position, face the mirror to observe the blackheads, and aim at the nozzles at the blackheads, which can quickly suck out the blackheads in the pores4. Washing your face with cold water can calm the skin and shrink pores. You can complete the cream or mask of your choice by applying for further skin care
How to clean:
1. After use, remove the nozzle2. The nozzle can be washed directly in water3. After cleaning, it can be cleaned with wiping.
Package List:
1 x Blackhead Absorption Instrument1 x Instruction Manual  2 x Suction Head1 x USB Cable

הצעות דומות