2 יחידות אבץ סגסוגת עתיק תפס 48 * 60 ממ עתיק פליז וו אבזם תפס עבור תכשיטי תיבת עץ מקרה אריזת מתנה
משופץ

2 יחידות אבץ סגסוגת עתיק תפס 48 * 60 ממ עתיק פליז וו אבזם תפס עבור תכשיטי תיבת עץ מקרה אריזת מתנה

ILS 0.67

בחנות

עשוי אבץ סגסוגת, חלודה וללבוש עמיד, אור, ועמיד נעילת עיצוב : את מנעול גוף הוא מגולף עם דפוסים מעודנים, המשקף את יופי ייחודי של התרבות הסינית. קל להתקנה : רק בורג ברגים עם פטיש, ואנחנו גם לספק בורג התאמה, אשר חוסך לך את הטרחה של מחפש בורג התאמה. החבילה כוללת שמונה ברגים ושני מנעולי פליז עתיקים. מודל השירות הוא מתאים להכנת מגוון רחב של רהיטים, ארונות, לוקרים, לוקרים, ולוקרים. מפרט : מוצר : וו אבזם תפס אורך : 60 מ מ רוחב : 48 מ מ חומר : אבץ סגסוגת צבע : פליז עתיק חבילה כוללת : 1 איקס עתיק פליז וו אבזם תפס מוצר תכונות : מס 1 : זה מאמץ רטרו מנעול לתפוס התאמת ברגים, אשר הם פשוט ונוח להתקנה. מס 2 : עשוי אבץ סגסוגת, חלודה, וקורוזיה עמיד. מס 3 : המוצר הוא מגולף עם דפוסים מעודנים, ואת רטרו עיצוב יגרום תיבת שלך נראה יותר אלגנטי וקלאסי. יישום : מוצר זה הוא בחירה אידיאלית עבור קופסות תכשיטים, קופסות מתנה, קופסות עץ, ארונות, עבודות יד, קישוטי רהיטים, וכו'. הערה : יש ברגים במוצר זה, והברגים הם חלקים קטנים. בבקשה לשמור את ברגים מילדים והיזהר של ילדי משחק, אשר עשוי להוביל ילדי אכילה בטעות; המוצר שייך מדידה ידנית, ואת מוצר נתונים הוא רק להתייחסות, בכפוף בפועל מוצר.

המאפיינים האחרים

Product:
Hasp Clasp Latch
Length:
60mm
Width:
48mm
Material:
Zinc Alloy
Color:
Antique Brass
Package includes:
1 x Antique Brass Hasp Clasp Latch
Product features:
No.1:
it adopts retro lock catch matching screws, which are simple and convenient to install.
No.2:
made of zinc alloy, rust, and corrosion-resistant.
No.3:
the product is carved with exquisite patterns, and the retro design will make your box look more elegant and classical.
Application:
This product is an ideal choice for jewelry boxes, gift boxes, wooden boxes, cabinets, handicrafts, furniture decorations, etc.
Note:
there are screws in this product, and the screws are small parts. Please keep the screws away from children and beware of children playing, which may lead to children eating by mistake; the product belongs to manual measurement, and the product data is only for reference, subject to the actual product.

הצעות דומות