מטריית מטריית מטריית מטרייה של Zesus Metal Demgrell
משופץ

מטריית מטריית מטריית מטרייה של Zesus Metal Demgrell

ILS 2.33

בחנות

חומר : עשוי מבניית מתכת עמידה ועבודה משובחת הופך את מחזיק המטריה לסלילה ועמידה מבלי להפיץ מעל מסגרת המתכת עם ציפוי עמיד בפני חלודה מציעה יציבות גבוהה למניעת מחזיק הגג לקבל חלודה. עבודות משובחות : עיצוב חלול-אאוט יכול לשמור על אוורור טוב, לגרום למטריה שלך לנשום בחופשיות, במיוחד לשמור על נקייה בבית או במשרד בימים גשומים. בתחתית, ישנן רפידות נגד החלקה המשמשות להגנה על הרצפה. מקומות רלוונטיים : בגלל העיצוב הנצחי שלו, ניתן למקם מחזיק זה בכניסה או דלת של כל בית, משרד, מלון וכן הלאה ויתאים לכל עיצוב. מגש טפטוף : מונע שפיכות ודליפה לרצפה או לשטיחים כדי להגן על כל סוג של רצפה מפני מים. גודל : 25 ס"מ/9. מפרט : חומר : Metal Colour : גודל זהב : 25 ס"מ/9.8 "משקל : 3 ק"ג/6.6lbproduct תכונות : אתה יכול לשים מטריות יבשות ורטובות, מקלות הליכה ונייר קיר וכו '. כמו כן יכול לפעול כקישוט קישוט. אריזת אריזת : עמדת מטריות x 1notice : גודל המוצר הוא מדידה ידנית גרידא ויש שגיאה של 1-2 סמ"ק. תזכיר כי בגלל ההבדל באור ומסך, צבע הפריט עשוי להיות שונה במקצת מהתמונות. תאריך המסירה הוא 15-25 יום, טווח ההחזר הוא 30 יום. אם כל בעיה, אנא צור איתנו קשר : אם יש לך בעיה כלשהי של המוצר שלנו, אל תהסס לפנות אלינו בכל עת לקבל יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני, אנו תמיד מוכנים לשרת אותך! תקופת האחריות למוצרינו היא 30 יום לאחר חתימת קבלת הקונה. מוצרים העולים על 30 יום לא יוחזרו או יוחזרו!.

המאפיינים האחרים

Material:
Metal
Colour:
Gold
Size:
25Cm/9.8 X 25Cm/9.8 X 58Cm/22.8
Weight:
3Kg/6.6Lb
Product Features:
You Can Put Dry and Wet Umbrellas,Walking Sticks and Wall Paper Etc.In It,And It Also Can Act As a Piece of Decoration.:
Packaging:
Umbrella Stand X 1:
Notice:
the Product Size is Purely Manual Measurement and There is an Error of 1-2Cm.It is a Normal Phenomenon.:
Decorative Items Shown in Product Photos Are Not Included.:
Please Be Reminded That Due to the Light and Screen Difference,The Item's Color May Be Slightly Different from the Pictures.:
Delivery Date is 15-25 Days,Return Range is 30 Days.If Any Problem,Please Contact Us Proptly.:
100% Money Back Guarantee:
If You Have Any Problem of Our Product,Feel Free to Contact Us Anytime for a Full Refund or a Replacement
Due to Some Factors Such As Shooting Technology Settings and Light Display,There Will Be Slight Color Difference,Please Understand the Actual Product!:
If You Have Any Questions,Please Feel Free to Contact Us by Email,We Are Always Ready to Serve You!:
the Warranty Period for Our Products is 30 Days after the Buyer's Receipt is Signed.Products Exceeding 30 Days Will Not Be Returned or Refunded! :

הצעות דומות