לשימוש חוזר בטן דיאליזה חגורת צינור מחזיק בטן האכלות צינורות בטן תמיכה פג צינורות צינורות לגברים ונשים 200709
משופץ

לשימוש חוזר בטן דיאליזה חגורת צינור מחזיק בטן האכלות צינורות בטן תמיכה פג צינורות צינורות לגברים ונשים 200709

ILS 96.90

בחנות

- הגנת צינור גרם יפה ונוחה ללבישה, היא מסייעת להסתיר את צינור הג 'י ולהגן על צינור הג' י מפני הפרעות (המוצר אינו מכיל צינור גרם) - מידות : ס : 60 ס מ-80 ס מ, מ : 70 ס מ-100 ס מ,ל : 90 ס מ-115 ס מ. - רך חגורת מאבטח צינור למשתמש בזמן שינה, רחצה, שירותים ביקורים וחיי היומיום. אבטחת צינור ג ' י. - את בטן צינור אחסון חגורת יכול להיות מכונת שטף ונפילה .אביזרי דיאליזה פריטונאלית. - מחזיק צינור הוא מחדש שמיש ורחיץ, מה שהופך אותו לטווח ארוך וחסכוני מחזיק נוסף בטן האכלת צינורות. * באיכות גבוהה : עשוי פרימיום, לטקס-משלוח, לנשימה, נוח, באיכות גבוהה וקל משקל חומרים. הבריאות שלך מגיע את המוצר הטוב ביותר, שמירה על בקרת איכות! מחזיק צינור נועד לאבטח צינורות פג, צינורות ג 'י, צינורות ג' י או צינורות האכלה אחרים בבטן ללא שימוש בסרט דבק או סיכות. לספק הסתרה מגן עבור משתמשים צינור גסטרוסטומיה.* מחזיק צינור הוא מחדש שמיש ורחיץ, מה שהופך אותו לטווח ארוך וחסכוני מחזיק נוסף בטן האכלת צינורות.▲ G צינור הגנה יפה, נוח ללבוש, זה עוזר להסתיר את G צינור ולהגן על G צינור מהתערבות (המוצר אינו מכיל G-צינור)▲ מפרט : ▲ שם המוצר : בטן הצינור קיבוע▲ צבע : לבן▲ גודל : ▲ S : 60 ס "מ - 80 ס" מ▲ מ 'רוחב : 70 סנטימטר-100 ס" מ,▲ L : 90cm-115cm,▲ המוצרים כוללת : 1 x בטן דיאליזה הגנה החגורה▲ הערה : מאז אנחנו משתמשים הבינלאומי, לוגיסטיקה, בדרך כלל זה ייקח 15-25 ימים להעביר. אם לא קיבל אותו בתוך 30 ימים, אנא פנה אלינו בזמן.אם יש לך שאלות או בעיות על מוצר זה, אנא אל תהסס לפנות אלינו ואנו להתמודד עם זה בהקדם האפשרי.

המאפיינים האחרים

▲ Product Name:
Abdominal tube fixation
▲ color:
White
▲ Size:
▲ S:
60 cm - 80 cm
▲ M:
70cm-100cm,
▲ L:
90cm-115cm,
▲ Products include:
1 x Abdominal Dialysis Protection Belt:
▲ NOTE:
Since we use international logistics, it usually takes 15-25 days to deliver. If you have not received it within 30 days, please contact us in time.:
If you have any questions or problems about this product, please feel free to contact us and we will deal with it as soon as possible. :

הצעות דומות