Gorgecraft 4 חבילה בקבוק סחיטה נייד בקבוק נסיעה פלסטיק אטום דליפה עם מחזיק מחזיק מפתח עור קטעי בקבוק ניתנים למילוי חוטא ידנית
משופץ

Gorgecraft 4 חבילה בקבוק סחיטה נייד בקבוק נסיעה פלסטיק אטום דליפה עם מחזיק מחזיק מפתח עור קטעי בקבוק ניתנים למילוי חוטא ידנית

ILS 8.49

בחנות

4 בקבוקי נסיעות חבילה : מגיע עם בקבוק סחיטה נייד של 4 יחידות בשני צבעים (שוקולד, סיינה), כל צבע 2 יחידות, מספיק כדי לענות על הצורך היומי שלך חומר איכותי : בקבוק הנסיעות הברור עשוי מפלסטיק איכותי ומחזיק מחזיק המפתחות עשוי עור ומתכת, עמיד לשימוש במשך זמן רב, צבע שונה מקל עליכם לזהות את הבקבוק הדרוש שלכם. בקבוק המילוי מחדש : לבקבוק הסחיטה הנייד עם עור מחזיק קליפ יש חור רחב למדי בחלקו העליון כך שקל לשפוך כל מה שיש בהם. אתה יכול להזרים לתוכו חומר ניקוי ידיים מבקבוק ענק מבלי להשתמש בכלי. קל לנשיאה : מארז עור ה- PU קל לשמור על ניקיון על ידי ניגוב עם מטלית לחה. הצמד חזק ונשאר רק עד שהתבקש להיפתח. עיצוב מחזיק מפתחות מקל על תליית בקבוקי נסיעות מיני על תיק היד שלך, תרמיל, תיק כושר, שרוכנים או עגלות ניידות. מכולות אחסון נסיעות- בקבוקי סחיטת נסיעה ניידים ניתנים למילוי חוטף לחיטוי ידיים, שמן אתרי, טואלטיקה, סבון קרמים וכן הלאה. 4 בקבוקי נסיעות חבילה : מגיע עם בקבוק סחיטה נייד של 4 יחידות בשני צבעים (שוקולד, סיינה), כל צבע 2 יחידות, מספיק כדי לענות על הצורך היומי שלך. חומר איכותי : בקבוק הנסיעות הברור עשוי מפלסטיק איכותי ומחזיק מחזיק המפתחות עשוי עור ומתכת, עמיד לשימוש במשך זמן רב, צבע שונה מקל עליכם לזהות את הבקבוק הדרוש שלכם. בקבוק המילוי מחדש : לבקבוק הסחיטה הנייד עם עור מחזיק קליפ יש חור רחב למדי בחלקו העליון כך שקל לשפוך כל מה שיש בהם. אתה יכול להזרים לתוכו חומר ניקוי ידיים מבקבוק ענק מבלי להשתמש בכלי. קל לנשיאה : מארז עור ה- PU קל לשמור על ניקיון על ידי ניגוב עם מטלית לחה. הצמד חזק ונשאר רק עד שהתבקש להיפתח. עיצוב מחזיק מפתחות מקל על תליית בקבוקי נסיעות מיני על תיק היד שלך, תרמיל, תיק כושר, שרוכנים או עגלות ניידות. מכולות אחסון נסיעות- בקבוקי סחיטת נסיעה ניידים ניתנים למילוי חוטף לחיטוי ידיים, שמן אתרי, טואלטיקה, סבון קרמים וכן הלאה. Gorgecraft 4 חבילה בקבוק סחיטה נייד בקבוק נסיעה פלסטיק אטום דליפה עם מחזיק מחזיק מפתח עור קטעי בקבוק הניתנים למילוי מחדש של קרם חיטוי יד, מיכלי אחסון שמן אתרי מיכלי מוצר : חומר : עור, מתכת, צבע פלסטי תליון : 3.26 אינץ '(78x31x32 מ"מ,), טבעת : 1.5 מ"מ) בקוטר פנימי, בקבוק : 3.91 אינץ' (77x31x23 מ"מ,),) עור : 7.20 אינץ '(180x28x5 מ"מ.), 2 צבעים, 2 מערכים/צבע, 4 מערכים. חבילה : 4 הגדר תכונת בקבוק סחיטה ניידת : בקבוק הניתן למילוי : בקבוק הסחיטה הנייד עם עור מחזיק קליפ יש חור רחב למדי בחלקו העליון, כך שקל לשפוך כל מה שיש בהם.

המאפיינים האחרים

Material:
Leather, Metal, Plastic
Color:
Chocolate+ Sienna
Size:
about 4.33 inch(110mm) long, pendant
Package:
4 set Portable Squeeze Bottle
Feature:
REFILLABLE BOTTLE:
The portable squeeze bottle with clip holder leather has a fairly wide hole in the top so it's easy to pour whatever in them. You can pump hand sanitizer into it from a giant bottle without using any tool.
EASY TO CARRY:
The PU leather case is easy to keep clean by wiping with a damp cloth. The snap is strong and stays just till prompted to open. Keychain design make it easy to hang mini travel bottles on your handbag, backpack, gym bag, lanyards, or mobile trolleys.
TRAVEL STORAGE CONTAINERS- Portable refillable travel squeeze bottles set prefect for hand sanitizer, essential oil, toiletry, lotion soap and so on:
Kindly Note:
1. Color might be slightly different from the picture because of different display device.:
2. For any questions about our products, please contact us directly and we will assist you resolve any issue.:

הצעות דומות