עמדת מטריית מתכת, מטריית יצירתיות דלי עמדת יד לחנות מלונות לובי משפחתית, מתלה מחזיק אחסון מעמד מקל מהלך
משופץ

עמדת מטריית מתכת, מטריית יצירתיות דלי עמדת יד לחנות מלונות לובי משפחתית, מתלה מחזיק אחסון מעמד מקל מהלך

ILS 1.33

בחנות

● איכות אמינה וביצוע עדין - בניית מתכת עמידה וגימור מצופה, עמידים בפני קורוזיה ויציבה מבלי להפיל ● תכונות וממדים עיצוביים : עמדת מטריה גודל : 20x20x69 ס"מ, עיצוב יצירתי, עם וו ומגש, קל לשימוש;. ● תבנית מודרנית ומסוגננת - המראה הייחודי מושך עיניים ומורגש מייד. ● רב -תכליתי ומעשי - הוא משמש כעמדת אחסון להחזקת מטריה ארוכה/קצרה, מקלות קיר, קנים/מקלות הליכה ומוטות טרקים במסדרון שלך, ומשמש גם כקישוט יפה בסלון שלך. ● ישים למקומות שונים - תופס מקום מועט ומתאים יפה לפינה של המטבח, המסדרון, הסלון והמשרד וכו '. ✿ תיאור : מעמד המטריה הוא יוצר ברזל. אתה יכול להכניס פינות או בכניסות מבלי להוסיף עומס לביתך או למשרד שלך. עם עמדת המטרייה המעשית לתפוס עיניים זו, אין צורך עוד שתמצא בשום מקום למטרייה כשגשם, או שהמשפחה שלך זורקת את המטריות הרטובות לכל מקום כשחזרו הביתה בחוץ. זה רק העיצוב שיכול לעזור לך להכין בית מסודר וחיים נוחים. מפרט : שם מוצר : מטרייה סטנדמנית : Iron Process : Static Paint Process אינץ 'x 11.8 אינץ' תכולה : 1 * סצנת מתלה לאחסון מטרייה : בית, חברה, מבואה, מלון וכו '. חנות זו מוכרת רק דוכני מטריות, זה לא כולל פריטים אחרים 2. בגלל צגים שונים, למוצר יהיה מעט הבדל צבעוני, אנא עיין במוצר בפועל, תודה . מכיוון שהמוצר נמדד ביד, השגיאה היא 1-3 ס"מ. אנא עיין במוצר בפועל, תודה על הבנתך.

המאפיינים האחרים

Product name:
Umbrella stand
Material:
Iron
Process:
static paint process
Color:
Black , Gold , Red
Product Dimension:
93 * 30 * 30cm;36.7inch x 11.8inch x 11.8inch
Package Contents:
1 * umbrella storage rack
Use scene:
home, company, foyer, hotel, etc.
✿ Tips:
1. This shop only sells umbrella stands, this does not include other items:
2. Due to different monitors, the product will have a little color difference, please refer to the actual product, thank you.:
3. Since the product is measured by hand, the error is 1-3CM. Please refer to the actual product, thank you for your understanding. :

הצעות דומות