48 חבילות שרשראות כדור דיסקו צבעוניות שונות משרשראות 70S שרשראות מסיבת דיסקו שרשראות תלבושות כדור דיסקו בגודל 1.57 אינץ '.
משופץ

48 חבילות שרשראות כדור דיסקו צבעוניות שונות משרשראות 70S שרשראות מסיבת דיסקו שרשראות תלבושות כדור דיסקו בגודל 1.57 אינץ '.

ILS 0.67

בחנות

ღ 48 יח 'שרשרת כדורי דיסקו מראה : תקבלו שרשראות כדור דיסקו של 48 x 157 אינץ', יש הרבה כדי שתוכלו לשתף שרשראות כדור דיסקו במראה אלה עם המשפחה והחברים. בין אם מדובר במסיבה עם נושא או מסיבת חג מולד, הפכו תלבושת פשוטה לתלבושת מושכת עין עם השרשרת הזו. ღ שרשרת כדור דיסקו נוצצת : קישוטים למסיבות דיסקו נוצצות מכוסות בריבועים שיקופים משקפים אור המשקפים אורות יפים, ויוצרים אפקט חזותי נוצץ ומנצנץ שיגרום לכם למרכז תשומת הלב במסיבה. ღ שרשרת הכדור דיסקו מימסון : כדור הדיסקו נמדד 1.57 אינץ '/ 4 ס"מ, שרשרת החרוזים מודדת 15. נוח ללבישה ללא אי נוחות לצווארך, מהיר ללבוש וקל לנשיאה. Thavers Thavers Thard Thard : שרשרת דיסקו זו מעוצבת מאלמנטים עם דיסקו עם דיסקו, עם מראה מתוחכם וגודל מיני, מלא אנרגיה, תוכלו להשתמש באביזרי דיסקו אלה כדי לתפוס את תשומת ליבם של אחרים. ღ 100% חדש ואיכותי : למוצרים שלנו יש איכות מהשורה הראשונה, אתה יכול להיות סמוך ובטוח לקנות. שביעות הרצון שלך היא העדיפות שלנו, ולוודא שאתה מקבל את התמורה המרבית לכסף שלך הוא המטרה העיקרית שלנו. ღ 48 יח 'שרשרת כדורי דיסקו מראה : תקבלו שרשראות כדור דיסקו של 48 x 1.57 אינץ', יש הרבה כדי שתוכלו לשתף שרשראות כדור דיסקו במראה אלה עם המשפחה והחברים. בין אם מדובר במסיבה עם נושא או מסיבת חג מולד, הפכו תלבושת פשוטה לתלבושת מושכת עין עם השרשרת הזו. ღ שרשרת כדור דיסקו נוצצת : קישוטים למסיבות דיסקו נוצצות מכוסות בריבועים שיקופים משקפים אור המשקפים אורות יפים, ויוצרים אפקט חזותי נוצץ ומנצנץ שיגרום לכם למרכז תשומת הלב במסיבה. ღ שרשרת הכדור דיסקו מימסון : כדור הדיסקו נמדד 1.57 אינץ '/ 4 ס"מ, שרשרת החרוזים מודדת 15. נוח ללבישה ללא אי נוחות לצווארך, מהיר ללבוש וקל לנשיאה. Thavers Thavers Thard Thard : שרשרת דיסקו זו מעוצבת מאלמנטים עם דיסקו עם דיסקו, עם מראה מתוחכם וגודל מיני, מלא אנרגיה, תוכלו להשתמש באביזרי דיסקו אלה כדי לתפוס את תשומת ליבם של אחרים. ღ 100% חדש ואיכותי : למוצרים שלנו יש איכות מהשורה הראשונה, אתה יכול להיות סמוך ובטוח לקנות. שביעות הרצון שלך היא העדיפות שלנו, ולוודא שאתה מקבל את התמורה המרבית לכסף שלך הוא המטרה העיקרית שלנו. מפרט : חומר : צבע פלסטיק : גודל כדור דיסקו כסף גודל : 1.57 אינץ '/ 4 ס"מ מודדים 15.7 אינץ'/ 40 ס"מ נוח ללבוש מראה מתוחכם וגודל מיני. חבילה inclde : 48 x שרשרת כדור דיסקו של מראה.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות