תחנת עגינה עבור נינטנדו מתג-מתג עגינה נייד טלוויזיה עגינה תחנת החלפה עבור נינטנדו מתג עם סוג ג כדי טלוויזיה מתאם מיקרוסדי3.
משופץ

תחנת עגינה עבור נינטנדו מתג-מתג עגינה נייד טלוויזיה עגינה תחנת החלפה עבור נינטנדו מתג עם סוג ג כדי טלוויזיה מתאם מיקרוסדי3.

ILS 20.99

בחנות

*נייד וקל משקל-מושלם גודל עבור שלך נינטנדו מתג, מסודר והגון שמירת מקום נסיעות ידידותי, אתה יכול לשים אותו בכיס שלך, לשנות את תיק או לשנות את נסיעות תיק אתה רק צריך לקחת זה מזח ומקורי קיר מטען - פשוט לקחת אותו איתך בכל מקום! אם אתם נוסעים או מחפשים להתארח, זהו תחליף נהדר לרציף המקורי של המתג. הערה : אנא השתמש נינטנדו מתג מקורי כוח מתאם. - תחנת עגינה לטלוויזיה במתג פאוורקסטרה תוכננה במיוחד כדי להחליף את תחנת העגינה המקורית של נינטנדו סוויץ', תומכת במשחק בזמן הטעינה. *תצוגת המרה בנגיעה אחת-אתה יכול לעבור בין תצוגת קונסולה ותצוגת טלוויזיה בשניות, רק על ידי לחיצה על הכפתור על המזח. יש לו יציאת יו אס בי-סי להפעלה וטעינה של המערכת שלך, פלט 4 קילומטראז לוידאו, יציאת יו אס בי 3.0 ויציאות יו אס בי 2.0 לחיבור בקר אחד או אביזרים אחרים. ממשק הרחבת כדי להכניס דיסק, כרטיס קורא, דיסק קשיח, תמיכה משחק בקר נייד טלפון מסך שימוש. *נייד וקל משקל-מושלם גודל עבור שלך נינטנדו מתג, מסודר והגון. שמירת מקום נסיעות ידידותי, אתה יכול לשים אותו בכיס שלך, לשנות את תיק או לשנות את נסיעות תיק אתה רק צריך לקחת זה מזח ומקורי קיר מטען - פשוט לקחת אותו איתך בכל מקום! אם אתם נוסעים או מחפשים להתארח, זהו תחליף נהדר לרציף המקורי של המתג. הערה : אנא השתמש נינטנדו מתג מקורי כוח מתאם. - תחנת עגינה לטלוויזיה במתג פאוורקסטרה תוכננה במיוחד כדי להחליף את תחנת העגינה המקורית של נינטנדו סוויץ', תומכת במשחק בזמן הטעינה. *תצוגת המרה בנגיעה אחת-אתה יכול לעבור בין תצוגת קונסולה ותצוגת טלוויזיה בשניות, רק על ידי לחיצה על הכפתור על המזח. יש לו יציאת יו אס בי-סי להפעלה וטעינה של המערכת שלך, פלט 4 קילומטראז לוידאו, יציאת יו אס בי 3.0 ויציאות יו אס בי 2.0 לחיבור בקר אחד או אביזרים אחרים. ממשק הרחבת כדי להכניס דיסק, כרטיס קורא, דיסק קשיח, תמיכה משחק בקר נייד טלפון מסך שימוש. רב תכליתי החלפת טלוויזיה עגינה מתאם עבור נינטנדו מתג. מזח הטלוויזיה הוא מזח מיני חדש לקונסולת המשחקים של נינטנדו סוויץ ' ויכול להחליף את המזח המקורי. זה יכול לחבר את מתג קונסולת לטלוויזיה, וידאו ממיר, וכו'. זה הוא חדש, קומפקטי, קל לנשיאה, פשוט, נוח, מעשי ומסודר. עם העיצוב המיני, מזח זה קטן בהרבה, קל יותר לנשיאה ועובד באותה מידה כמו מזח המתגים הסטנדרטי. עוצב על פי דרישות הביצועים המקוריות של המתג. מאפשר לך לטעון את הקונסולה תוך כדי משחק. זה עובד כמו המזח המקורי, אבל יש לו יותר תכונות. כפתור אחד כדי להפעיל טלוויזיה וקונסולה צפייה מצב.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות