רב תכליתי 4 חורים שאינו מקל ציפוי מחבת בית מטבח כלי בישול בישול כלי שחור עם חום עמיד ידית עבור מטוגן ביצים
משופץ

רב תכליתי 4 חורים שאינו מקל ציפוי מחבת בית מטבח כלי בישול בישול כלי שחור עם חום עמיד ידית עבור מטוגן ביצים

ILS 2.67

בחנות

אנטי רותח ועמיד בחום ידית, בטוח ועמיד בחום, חום בידוד ועמיד בחום אחד-זמן דפוס עושה את מחבת לחמם במהירות, אחיד חימום וחיסכון באנרגיה, יותר נוח לשימוש. המשטח הפנימי של המחבת מטופל בציפוי שאינו מקל, מה שהופך את המחבת לקלה יותר לניקוי והיגיינית יותר. חומר באיכות גבוהה הוא עמיד בשימוש ומתאים לבית בישול, בטוח לשימוש על גז תנור. החיבור בין המחבת לבין הידית מחוזק במסמרות. החיבור הוא מאוד חזק, זה לא קל ליפול, וזה הוא בטוח יותר לשימוש. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : מחבת חומר : אלומיניום + פלסטיק ידית צבע : שחור טיפול פני השטח : שאינו מקל אבן ציפוי סצנה ישים : בית מטבח, מסעדה, מלון, וכו'. ישים תנור : תנור גז, חשמלי קרמיקה תנור סוג : #1 : 4 חורים עגולים, # 2 : 2 חורים עגולים + 2 לב בצורת חורים (אופציונלי) גודל כולל : כ. 41 איקס 24 איקס 2.4 איקס 1 באורך ידית : כ.5 ב עגול פאן גודל : כ.5 איקס 1 בגודל חור עגול : כ. המלצה של 680 גרם / 24 אונקיות : שטפו את הסיר החדש, ולאחר מכן ייבשו אותו על אש בינונית כדי לוודא שאין לחות בתחתית הסיר. פונים לחום נמוך. יוצקים כמות מתאימה של שמן ולהשתמש נייר מגבת עם מקלות אכילה או קליפ רקמות כדי להחיל את סיר עבור 2 דקות. אפשר לסיר להתקרר באופן טבעי, ולאחר מכן לשטוף ולהשתמש בו. רשימת חבילה : 1 מחבת הערה : 1. נא לא יבש לשרוף אותו, זה יהיה נזק את ציפוי של סיר ולהשפיע על חיי שירות. זה סיר יש מהיר תרמית מוליכות, רק צריך לבשל על בינוני-נמוך חום. אנא לשטוף מייד לאחר שימוש, לא להשתמש פלדה כדור או קשה ניקוי בד. מתאים גז תנור חשמלי קרמיקה תנור, לא מתאים לכירי אינדוקציה, תנור, מיקרוגל תנור.

המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Frying Pan
Material:
Aluminum + Plastic Handle
Color:
Black
Surface Treatment:
Non-stick Stone Coating
Applicable Scene:
Home kitchen, restaurant, hotel, etc.
Applicable Stove:
Gas stove, electric ceramic stove
Type:
#1
Overall Size:
Approx. 41 x 24 x 2.5 cm / 16.1 x 9.4 x 1 in
Handle Length:
Approx. 16.5cm / 6.5in
Round Pan Size:
Approx. 24 x 2.5 cm / 9.5 x 1 in
Round Hole Size:
Approx. 9 x 1.5 cm / 3.5 x 0.6 in
Weight:
Approx. 680g / 24oz
Recommendation:
Wash the new pot, and then dry it on medium heat to ensure that there is no moisture in the bottom of the pot. Turn to low heat. Pour in an appropriate amount of oil and use a paper towel with chopsticks or clip a tissue to apply the pot for 2 minutes. Allow the pot to cool naturally, and then wash and use it. :
Package List:
1 x Frying Pan :
Note:
1. Please do not dry burn it, it will damage the coating of the pot and affect the service life.2. This pot has fast thermal conductivity, only need cook over medium-low heat.3. Please wash immediately after use, never use steel ball or hard cleaning cloth.4. Suitable for gas stove and electric ceramic stove, not suitable for induction cooker, oven, microwave oven. :

הצעות דומות