ערכת ציור יהלומים בסגסוגת DIY, זאב Dramcatcher 5D ערכות ציור יהלומים למבוגרים, ערכת רקמת יהלומי מקדחה מלאה למלאכות אמנויות
משופץ

ערכת ציור יהלומים בסגסוגת DIY, זאב Dramcatcher 5D ערכות ציור יהלומים למבוגרים, ערכת רקמת יהלומי מקדחה מלאה למלאכות אמנויות

ILS 10.81

בחנות

ערכת ציור יהלומים : יהלומים נוצצים, מימד שלישי חזק; התאמת צבע מושלמת, ציור יהלום תמונה מלאה תרגיל ציור יהלום DIY עם בד שמן בהדפסה ברורה גבוהה הוא אטום למים ובעל מרקם אפילו, לתבנית עצמה רקע דביק ופלסטיק יתר על המידה כדי לשמור על התמונה דביקה ואז האבני חן יחזיקו, כך שקל לך להשלים את התמונה. ציור יהלומי DIY מעודנים ויצירתיים : כושר ההמצאה, מאיר באור, חווה תחושת הישג, למד להפחית לחץ, התאמה רגשית, שרף שרף ברק ייחודי מסנוור, מאיר באור, הוא כיום קישוט DIY הפופולרי ביותר. הקישוט הטוב ביותר של הבית : ציור יהלומים תפר צולב מושלם לקישוט הסלון או חדר השינה שלך, להפוך את חדר המגורים שלך, חדר השינה ומקומות אחרים להתאמה לסגנון קישוט שונה, הופכים להיות חיים. שיהיה לך תחושה שקועה. רעיון מתנה נהדר : אומנויות יהלום יהיו מתנות נפלאות למשפחה ולחברים. אנא צוין כי המסגרת אינה כלולה. ערכת ציור יהלומים : יהלומים נוצצים, מימד שלישי חזק; התאמת צבע מושלמת, ציור יהלום תמונה מלאה. תרגיל ציור יהלום DIY עם בד שמן בהדפסה ברורה גבוהה הוא אטום למים ובעל מרקם אפילו, לתבנית עצמה רקע דביק ופלסטיק יתר על המידה כדי לשמור על התמונה דביקה ואז האבני חן יחזיקו, כך שקל לך להשלים את התמונה. ציור יהלומי DIY מעודנים ויצירתיים : כושר ההמצאה, מאיר באור, חווה תחושת הישג, למד להפחית לחץ, התאמה רגשית, שרף שרף ברק ייחודי מסנוור, מאיר באור, הוא כיום קישוט DIY הפופולרי ביותר. הקישוט הטוב ביותר של הבית : ציור יהלומים תפר צולב מושלם לקישוט הסלון או חדר השינה שלך, להפוך את חדר המגורים שלך, חדר השינה ומקומות אחרים להתאמה לסגנון קישוט שונה, הופכים להיות חיים. שיהיה לך תחושה שקועה. רעיון מתנה נהדר : אומנויות יהלום יהיו מתנות נפלאות למשפחה ולחברים. אנא צוין כי המסגרת אינה כלולה. תכונה : אם אתה רוצה להפוך את הבית שלך ליפה וצבעוני יותר, ציור היהלומים יכול לעזור לך להוסיף את הקישוט של Gaiety. ציור DIY, מקוריות, ציור ופייטים שרף, נציפי השרף המסנוורים, ברק ייחודי, אור נוצץ, הוא תכשיטים הפופולריים ביותר ב- DIY כרגע. ציור יהלום צבעוני מקשט את הבית שלך. מקשטים בצורה מושלמת את הסלון או חדר השינה שלך כדי להתאים וליצור את הסגנונות השונים, אנו בטוחים שתאהבו את זה. מפרט : חומר : אבני חן + סוג פרויקט בד : ציור יהלום 5 D צבע : כפי שמוצג סוג יהלום : בד יהלום מלא גודל : בערך.75 אינץ '(1 ס"מ = 0.39in) שטח : סלון / חדר שינה / כיתה / כניסה DIY ציור יהלום צעדים : 1. פתח את התיבה, סמן את הערכות אם שלמות; 2.

המאפיינים האחרים

Material:
rhinestones + canvas
Project type:
5D diamond painting
Color:
as shown
Diamond type:
Full Round diamond
Canvas size:
Approx. 30*40cm/11.81*15.75in (1cm=0.39in)
Space:
living room / bedroom / classroom / entrance
DIY diamond painting steps:
1. Open the box, check the kits whether complete;:
2. According to the color code, choose a color into the plate;If you paste the same color at the same time, you can increase the speed;:
3. Find the symbols in picture, beginning paste until finish it;:
4. When you finish it,put some books on top, let it more firmly;:
5. Congratulations, you can go framed up and decorate your home now!:
Preventive measures of DIY diamond painting:
1. Refer to the previous operation steps.:
2. If you don't know what the color, please refer to the color chart.:
Tips:
We sell the resin diamonds, semi-finished products, not including frames! Diamond painting, only needs DIY sticking diamond.:
This is DIY diamond painting. It's not finished. You need to do it yourself.:

הצעות דומות

JT Sprocket
משופץ
JT Sprocket
בחנות
ILS 26.17
] הערכה: