Aizyuad Us אופנה למבוגרים כובע משאיות מצחיק מתכוונן כובע בייסבול רחיץ כובע גברים ונשים מצחיקים כובע דיג דיג
משופץ

Aizyuad Us אופנה למבוגרים כובע משאיות מצחיק מתכוונן כובע בייסבול רחיץ כובע גברים ונשים מצחיקים כובע דיג דיג

ILS 2.67

בחנות

אתה יכול להחזיר פריט זה מכל סיבה שהיא : אין דמי משלוח יש להחזיר את הפריט במצב חדש ולא בשימוש. עבור להזמנות שלך כדי להתחיל את החזרה. הדפיס את תווית המשלוח החוזרת. אתה יכול להחזיר פריט זה מכל סיבה שהיא : אין דמי משלוח. יש להחזיר את הפריט במצב חדש ולא בשימוש. עבור להזמנות שלך כדי להתחיל את החזרה. הדפיס את תווית המשלוח החוזרת. שטיפת ידיים בלבד. הבד רך, נוח ונושם, השוליים חזקים ומרקמים, לגב יש רשת נושמת, פשוטה ולא מעוותת, אור שמש ומסנן קרינה, עמיד, ניתן להתאים את הגב בעיצוב כפול חזה, גודל הכובע יכול להיות מותאם בחופשיות לפי גודל הראש, המתאים לאנשים רבים ללבוש, ומעשי. מתאים לפעילות יומית, חיצונית, ספורט, פעילויות בחוץ, נסיעות, מסיבות וכו '. מומלץ לגברים וגם לנשים לשטוף ביד. אל תלחץ או לשפשף. אין לשטוף מכונות. בשל שיטות מדידה שונות, נתוני ממד זה תקינים. השגיאה תהיה במרחק של 1-2 ס"מ. אם יש לך בעיה איכותית כלשהי, אתה יכול ליצור איתנו קשר בכל עת. אנו נבטיח את חווית הקנייה המושלמת שלך. מבנה אביזר : TOP TOP+SUN VISOR+BRIM+רשת אחורית+אבזם מתכוונן. מסלול מסלול משימה : . כובע זה יכול לספוג זיעה ולהדהים את ההם, ומתאים מאוד ללבוש על הראש. השופעים קשה, מה שמשפר את היציבות של המבנה כולו. אור שמש הגומי המעוקל כולל אפקט שמש טוב ומשנה את צורת הפנים. החלק האחורי של הכובע מצויד בכפתור התאמה. ניתן להתאים את גודל הכובע בחופשיות בהתאם לסוג הראש. פונקציונליות חזקה , קרינה אולטרה סגולה חזקה עלולה לגרום לבעיות עור. לבש את כובע הנהג של משאית דייג נוחה כדי להגן על עורך מפני קרינה אולטרה סגולה מזיקה ותאפשר לך להתעמל בבטחה בחוץ. למוצר בפועל יש הבדל צבע קל, וזה שגיאה רגילה. אם יש לך בעיה כלשהי, אתה יכול ליצור איתנו קשר בכל עת. מפרט מוצר : בד : פוליאסטר. אירוע : ניתן להשתמש בכל המקרים. יוצא, ספורט חיצוני, נסיעות, מסיבה או קניות. : מסלול מסלול משימה : כובע זה יכול לספוג זיעה ולהדהים את ההם, ומתאים מאוד ללבוש בראש. השופעים קשה, מה שמשפר את היציבות של המבנה כולו. אור שמש הגומי המעוקל כולל אפקט שמש טוב ומשנה את צורת הפנים. החלק האחורי של הכובע מצויד בכפתור התאמה. ניתן להתאים את גודל הכובע בחופשיות בהתאם לסוג הראש. פונקציונליות חזקה קרינה אולטרה סגולה חזקה עלולה לגרום לבעיות עור. לבש את כובע הנהג של משאית דייג נוחה כדי להגן על עורך מפני קרינה אולטרה סגולה מזיקה ותאפשר לך להתעמל בבטחה בחוץ. למוצר בפועל יש הבדל צבע קל, וזה שגיאה רגילה. אם יש לך בעיה כלשהי, אתה יכול ליצור איתנו קשר בכל עת.

המאפיינים האחרים

Fabric:
polyester.
Occasion:
can be used in all occasions. Going out, outdoor sports, travel, party or shopping.
Size:
single size, the back button can adjust the size.
Quantity:
truck cap 1.
Accessory structure:
hat top+sun visor+brim+back mesh+adjustable buckle.
Product features:
Mission Runway:
This hat can absorb sweat and dehumidify, and is very suitable for wearing on the head. The brim is hard, which improves the stability of the whole structure. The curved rubber sunshade has good sunshade effect and modifies the shape of the face. The back of the hat is equipped with an adjustment button. The size of the hat can be adjusted freely according to the head type.:
Strong functionality:
Strong ultraviolet radiation can cause skin problems. Wear this comfortable fishing truck driver's hat to protect your skin from harmful ultraviolet radiation and let you exercise safely outdoors.:
The actual product has slight color difference, which is a normal error. If you have any problem, you can contact us at any time. :

הצעות דומות

Heyous 2 PC
משופץ
Heyous 2 PC
בחנות
ILS 1.67
] הערכה: