ציר ברור FMHXG 10 יחידות 45x34 ממ / 1.8x1.4 אינץ 'צירים אקריליים לתיבת עץ לקופסת מעץ, צירי פלסטיק
משופץ

ציר ברור FMHXG 10 יחידות 45x34 ממ / 1.8x1.4 אינץ 'צירים אקריליים לתיבת עץ לקופסת מעץ, צירי פלסטיק

ILS 8.99

בחנות

חומר אקרילי - הציר השקוף עשוי אקריליק, שהוא בטוח, עמיד ובעל חיי שירות ארוכים תוכן החבילה - אתה יכול להשיג 10 יחידות 34x45 מ"מ/1.8 אינץ '(LXW) צירים אקריליים. התקנה קלה - עם העיצוב ללא הברגה שלנו, אתה יכול להתקין עם דבק (כלול) או דבק וברגים (לא כלול) ולקבל מראה נקי ופשוט. מראה מעודן - צירי אקרילים שקופים הם שקופים, תמציתיים ונדיבים. צירי אקרילים שקופים לחלוטין, כך שהם קלים להתאמה. מגוון רחב של יישומים - ניתן לסובב צירים אקריליים 330 מעלות, המתאים למכולות צירים עם מכסים כמו קופסאות אחסון, קופסאות תכשיטים, קופסאות מתנה, קופסאות שקופות, ארונות קטנים וכו '. צירים אקריליים יש גם מגוון רחב של יישומים בבית, משרדים, בית ספר, חנות או אירועים אחרים ב- DIY שאתה אוהב. חומר אקרילי - הציר השקוף עשוי אקריליק, שהוא בטוח, עמיד ובעל חיי שירות ארוכים. תוכן החבילה - אתה יכול להשיג 10 יחידות 34x45 מ"מ/1.8 אינץ '(LXW) צירים אקריליים. התקנה קלה - עם העיצוב ללא הברגה שלנו, אתה יכול להתקין עם דבק (כלול) או דבק וברגים (לא כלול) ולקבל מראה נקי ופשוט. מראה מעודן - צירי אקרילים שקופים הם שקופים, תמציתיים ונדיבים. צירי אקרילים שקופים לחלוטין, כך שהם קלים להתאמה. מגוון רחב של יישומים - ניתן לסובב צירים אקריליים 330 מעלות, המתאים למכולות צירים עם מכסים כמו קופסאות אחסון, קופסאות תכשיטים, קופסאות מתנה, קופסאות שקופות, ארונות קטנים וכו '. צירים אקריליים יש גם מגוון רחב של יישומים בבית, משרדים, בית ספר, חנות או אירועים אחרים ב- DIY שאתה אוהב. מפרט : גודל כולל : 34x45 מ"מ/1.8 אינץ '(LXW) עובי : 3 מ"מ חומר : צבע אקרילי : שקוף החבילה כוללת : ציר אקרילי 10 יחידים עובד היטב עם חומרים שקופים קצוות מלוטשים למראה ומראה טוב יותר. התקנה קלה - עם העיצוב ללא הברגה שלנו, אתה יכול להתקין עם דבק (כלול) או דבק וברגים (לא כלול) ולקבל ציר רציף נקי ופשוט נקי ופשוט ייצור אחר.

המאפיינים האחרים

Overall size:
34x45mm/1.4x1.8inch(LxW)
Thickness:
3mm
Material:
acrylic
Color:
transparent
The package includes:
10PCS acrylic hinge:
Works well with transparent materials Polished chamfered edges for a better look and appearance.:
Easy Installation - With our boltless design, you can install with adhesive (included) or glue and screws (not included) and get a clean and simple look:
Beautiful and durable clear plastic acrylic continuous hinge is an ideal replacement for metal hinges that require drilling or other fabrication. :

הצעות דומות